Scarlett Johansson házassági drámáját már farkasok elijesztésére is használják
A Házassági történet drámai veszekedős jelenete már korábban mémmé vált, most egészen új felhasználási módját fedezték fel.
A Házassági történet drámai veszekedős jelenete már korábban mémmé vált, most egészen új felhasználási módját fedezték fel.
Az oxfordi évem most jött ki, de mintha máris ezerszer láttuk volna – csak épp jobban és hatásosabban elkészítve.
Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.
Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.
A cselekmény kiindulópontja akár egy gonosz mostohát középpontba állító mese kezdete is lehetne.
Blackpink, Big Bang és persze a BTS – csak három példa a K-popra, azaz a koreai popzenére, amely már réges-rég átkelt Ázsián, hogy az egész világot letarolja.
Az alsóbb kutyák keserveinek vidám tárgyalására kétségkívül a burleszk a legalkalmasabb filmműfaj.
Első ránézésre egy tipikus presztízskrimi jegyeit mutatja Dennis Lehane minisorozata: ellentétes temperamentumú nyomozópáros, sötétszürke tónusok, az Ügy, a magánélet és a lassacskán feltáruló múltbeli traumák kényelmetlen összefonódásai.
Michael Connelly nem egy író, inkább egy regénygyár, rosszabb esetben áruvédjegy – az efféle státus persze nem oly ritka zsiráf manapság.