Dunham nemcsak a főszerepet alakította akkor, de showrunnerként is a műsor mögött állt, nem titkoltan saját élményeit beledolgozva a forgatókönyvbe. A négy, New Yorkban tengődő fiatal lány története az HBO egyik legnagyobb sikerének számított, ami nemcsak a női hangok felerősödéséhez, de a hasonló, önéletrajzi ihletésű, személyesebb sorozatok reneszánszához is hozzájárult.
Ennek azonban immár nyolc éve, s Dunham mintha azóta sem találná azt a hangját. Készített egy amerikai remake-et a Camping című ikonikus brit szériából, amely ugyanúgy megbukott, mint a komédiája egy fiatal nő szexuális eszméléséről (Késői virágzás). Középkori felnövéstörténete (Catherine, a Madárka) pedig a legjobb indulattal is csak közepes lett.
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!