Semmelweis Egyetem: nem hallgatójuk az újabb iráni fertőzött

  • narancs.hu
  • 2020. március 9.

Katasztrófa

Tehát nem is járt be az egyetemre.

A Semmelweis Egyetem ma közleményben jelentette be, hogy nem a Semmelweis Egyetem hallgatója az újabb koronavírus-fertőzött iráni diák.

"A hétfő reggeli hírekkel ellentétben a Magyarországon nyolcadik koronavírussal diagnosztizált beteg 2019. február 1-től már nem a Semmelweis Egyetem hallgatója. Az iráni egyetemista hallgatói jogviszonya megszűnt a Gyógyszerésztudományi Karon, a kurzusokat ettől az időponttól nem látogatta, az egyetemre nem járt be" - írják.

KÖZLEMÉNY: nem a Semmelweis Egyetem hallgatója az újabb koronavírus-fertőzött

A hétfő reggeli hírekkel ellentétben a Magyarországon koronavírussal diagnosztizált nyolcadik beteg 2019. február 1-től már nem a Semmelweis Egyetem hallgatója. Az iráni egyetemista hallgatói jogviszonya megszűnt a Gyógyszerésztudományi Karon, a kurzusokat ettől az időponttól nem látogatta, az egyetemre nem járt be. A cikket a Semmelweis Egyetem Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósága tette közzé.

Figyelmébe ajánljuk

Minden nap egy forradalom

A történelem nem ismétli magát, hanem rímel. Paul Thomas Anderson egy szinte anakronisztikusan posztmodern filmet rendezett; bár felismerjük őrült jelenünket, láz­álomszerűen mosódik össze a hatvanas évek baloldali radikalizmusa a nyolcvanas évek erjedt reaganizmusával és a kortárs trumpista fasisztoid giccsel.

Japán teaköltemény

A 19. század derekán, miután a Perry-expedíció négy, amerikai lobogókkal díszített „fekete hajója” megérkezett Japánba, a szigetország kénytelen volt feladni több évszázados elszigeteltségét, és ezzel együtt a kultúrája is nagyot változott.

Maximál minimál

A nyolcvannyolc éves Philip Glass életműve változatos: írt operákat, szimfóniákat, kísérleti darabokat, izgalmas kollaborációkban vett részt más műfajok képviselőivel, és népszerű filmzenéi (Kundun; Az órák; Egy botrány részletei) révén szélesebb körben is ismerik a nevét. Hipnotikus minimalista zenéje tömegeket ért el, ami ritkaság kortárs zeneszerzők esetében.