A férfiak szexuális világa

  • 2013. december 11.

Snoblesse

Ilyen mélyre ebben a hónapban aligha merészkedik előadás.

Kényes téma, legalább olyan kényes, mintha a nők szexuális világát vizsgálnánk. Persze nem mi, de vannak ismerőseink, akik ismernek olyanokat, akik nagyon is vizsgálják. Például Bánki Gergely, Janklovics Péter és Vinnai András – ők mindhárman ki-be járnak a férfi-női szerepekbe.

false

Az alábbiakban – csonkítatlan formában – A férfiak szexuális világa című színházi produkció hivatalos leírását közöljük. Kérjük, gondosan olvassa el, s utána is maradjon velünk, mert lenne egy kérdésünk. Tehát:


„A férfiak szeretik a kellemes zenét. A férfiak szeretik a sejtelmes fényeket. A férfiak szeretik a szép szavakat. A férfiak szeretik a finom mozdulatokat. A férfiak szeretik a fennkölt gondolatokat. A férfiak szeretik a meghitt pillanatokat. A férfiak szeretik a finom érintéseket. A férfiak szeretik az elgyönyörködtető művészeteket. A férfiak szeretik a jó társaságot. A férfiak szeretik a tartalmas kalandokat. A férfiak szeretik a precíz gépjárműveket. A férfiak szeretik a laktató ételeket. A férfiak szeretik a gyöngyöző söröket. A férfiak szeretik az izgalmas futballmérkőzéseket. A férfiak szeretik az akciódús mozifilmeket. A férfiak szeretik a jópofa bemondásokat. A férfiak szeretik a pucér asszonyokat. A férfiak szeretik az ocsmány tréfákat. A férfiak szeretik a megdöbbentő büfögéseket. A férfiak szeretik a gyors, kemény szexet. A férfiak szeretik a igényes pornófilmeket. A férfiak szeretik a igénytelen pornófilmeket és szeretik a kellemes zenét.”

Önök szerint a fentiekből mennyi igaz? Ne siessék el a választ, nézzek meg előtte az előadást.

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.