Anna Daubner X Terminál Workhouse – Showroomszínház

  • 2015. december 8.

Snoblesse

De hogy jön ide egy bazilika?
false

Hát úgy, hogy Anna Daubner 2015-ös őszi–téli kollekcióját egy bazilika belső tere ihlette, ami lehetne akár magánügy is, de akkor sokkal unalmasabb lenne a világ. Az ihlet itt nem is állt meg, mert míg a divattervezőt a szakrális tér, a Terminál Workhouse társulat négy színésznőjét az új kollekció ihlette meg egy ruhadarabokban gazdag előadás létrehozására. És ezzel máris elérkeztünk a sajátos, ámde ma már nem is olyan ritka műfajhoz: a showroomszínházhoz, melynek helyszíne mi más is lehetne, mint egy…

Nem, nem egy bazilika, hanem egy showroom!

Figyelmébe ajánljuk

Hajléktalanság – akár két lépésben

Betegség, baleset, alkohol- és drogproblémák, megromlott házasság, bedőlt vállalkozás, uzsorakölcsön, élősködő hozzátartozók – néhány ok, amik könnyen pénztelenséghez vezethetnek, ahonnan pedig sok esetben már csak egy lépés az utcára kerülni. Minderről a Vöröskereszt hajléktalanokat gondozó miskolci intézményének lakói meséltek. 

Nagyon balos polgármestert választhat New York, ez pedig az egész Demokrata Pártot átalakíthatja

Zohran Mamdani magát demokratikus szocialistának vallva verte meg simán a demokrata pártelit által támogatott ellenfelét az előválasztáson. Bár New York egész más, mint az Egyesült Államok többi része, az identitáskeresésben lévő demokratáknak minta is lehet a 33 éves muszlim politikus, akiben Donald Trump már most megtalálta az új főellenségét.

Gombaszezon

François Ozon új filmjében Michelle a magányos vidéki nénik eseménytelen, szomorú életét éli. Egyetlen barátnőjével jár gombászni, vagy viszi őt a börtönbe, meglátogatni annak fiát, Vincent-t. Kritika.

Világító árnyak

A klasszikus balett alapdarabját annak leghíresebb koreográfiájában, az 1877-es Marius Petipa-féle változatában vitte színre Albert Mirzojan, Ludwig Minkus zenéjére.