Párbeszédes együttbomlás

  • 2013. február 6.

Snoblesse

Titokzatosnak tűnő jelrendszerek.


Titokzatosnak tűnő jelrendszerek, áltudományos konstrukciók, vizsgálatok tárgyává tett évszázados toposzok – vonzóan elvont programot kínál a különféle médiumokat közös munkára fogó Ulbert Ádám Trapéz Galériában nyílt kiállítása. Az Amszterdamban élő alkotó, aki jelenleg a Sandberg Instituut mesterképzésén vesz részt, imigyen vall érdeklődési köreiről: „Jel és szimbólum egymáshoz érése érdekel és az, hogy ezek egy közös, gyakran popalapú értelmezési tartományban hogyan férnek meg egymással.” A kiállítás március 14-ig látható.

Figyelmébe ajánljuk

Konzultáció kamu adóról, nem kamu adóból

Kibújt a szög a zsákból: a miniszterelnök bevallotta, amit eddig is tudtunk, miszerint a nemzeti konzultáció a Fidesz érdekeit szolgálja, mozgósítani lehet vele. A legújabbat egy senki által nem hitelesített, állítólagos Tisza-adóemelésről szóló sajtpapírra hivatkozva indítják el. 

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.