Megszólalt Orosz Bernadett támadója: "Nem emlékszem semmire"

  • narancs.hu
  • 2020. február 20.

Villámnarancs

Szerinte nem is okozott olyan súlyos sérüléseket.

Mint arról mi is beszámoltunk, Orosz Bernadettet tavaly novemberben volt barátja majdnem halálra verte - a nő Facebookra posztolt fotókat szinte felismerhetetlenségig összevert arcáról. Az ügyben nyomozó rendőr is úgy nyilatkozott, hogy ilyen brutális támadást nő ellen még nem követtek el - a támadót mégis elengedték.

false

Beszámoltunk arról is, hogy a bántalmazó férfi később ötmillió forintra perelte az áldozatát  személyiségi jogainak megsértése miatt, mert Orosz az esetről beszámoló első Facebook-posztjában leírta a férfi teljes nevét.

Orosz Bernadett támadójával, K. Istvánnal most a Bors készített interjút.
"Nem ittam sokat, ezt a véralkohol-vizsgálat is alátámasztja, így nem is értem, miért nem emlékszem semmire. Egy filmszakadás után már csak az van meg, hogy a rendőrök támogatnak és kérdezik, mi történt" - nyilatkozta az elkövető.
Az egykori alezredes bár sajnálja tettét, egyszersmind megkönnyebbüléssel nyugtázza, hogy  szerinte nem is okozott olyan súlyos sérüléseket, mint amiket a fotók sugallnak. Hozzátette, hogy szerinte nem helyes, amit Bernadett a sajtóban csinált vele.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.

Alexandra, maradj velünk!

"Alexandra velünk marad. S velünk marad ez a gondolkodásmód, ez a tempó is. A mindenkin átgázoló gátlástalanság. Csak arra nincs garancia, hogy tényleg ilyen vicces lesz-e minden hasonló akciójuk, mint ez volt. Röhögés nélkül viszont nehéz lesz kihúzni akár csak egy évet is."