Ragályi Elemér a goebbelsi propagandához hasonlította a NER migránsozását

  • narancs.hu
  • 2019. április 18.

Villámnarancs

A ma 80 éves operatőr súlyos szavakkal illette a NER propagandagépezetét.

A Magyar Hang készített interjút az Emmy-díjas és születésnapos operatőrrel, aki olyan filmeket fényképezett mint, a Régi idők focija, a Dögkeselyű, a Miss Arizona vagy a Raszputyin.

Ragályi elmondja, hogy a hazai viszonyok miatt állampolgárként sértettnek érzi magát: "Mint állampolgár nagyon sértettnek érzem magam. Halálosan sértettnek. Emlékszem 1990-re, amikor lángoló szemmel beszéltem arról az HBO munkatársainak, hogy micsoda aranykor köszöntött erre az országra. Ezt pedig meggyőződésből mondtam. Amikor zöldkártyát kínáltak nekem Amerikába, akkor azt mondtam, nem, én megyek vissza Magyarországra. Mert olyan évek jönnek, amikor érdemes ott lenni."

false

 

Fotó: MTI

A kormány migránsozó, apokaliptikus víziókkal riogató propagandájáról pedig ezt mondja:

"Még csak azt sem lehet mondani, hogy a vallásos vakhit intelligenciafüggő lenne, hiszen egyetemi tanárok éppoly borzongva mondják ki a migráns szót, mint egy átlagember. A Mario és a varázsló jut eszembe: mintha átok ülne rajtunk, és hipnotizálták volna az országot. A goebbelsi propaganda mintájára zajlik ez, nem csoda, hogy működik."

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.