Az univerzum és persze Brooklyn is tágul, bizonyíték erre Michel Gondry munkássága. Ahhoz képest, hogy az Egy makulátlan elme... javarészben Jim Carrey fejében játszódott, kifejezetten a tágasság érzetét kelti, hogy a Tekerd vissza... egy egész utcasarkot birtokba vesz.
Ajánlom
Az univerzum és persze Brooklyn is tágul, bizonyíték erre Michel Gondry munkássága. Ahhoz képest, hogy az Egy makulátlan elme... javarészben Jim Carrey fejében játszódott, kifejezetten a tágasság érzetét kelti, hogy a Tekerd vissza... egy egész utcasarkot birtokba vesz. Ez a valóságtól elszakított, ám minderrõl mit sem sejtõ földdarab, miként azt Gondrytól megszokhattuk, egy szekérderék kedves fejlövéses elõfordulási helye. Olyanoké, akiknek a VHS még létezõ csereeszköz, egy olyan környéken, ahol a fûszeresi pozíciónál feljebb nemigen mennek a karrierálmok. Hollywoodról azonban még errefelé is hallottak, ha máshonnan nem, hát a sarki kölcsönzõbõl, mely egy tipikusan jackblacki fordulatnak hála (a közismert komikusból elõtörõ mágnesesség tönkrevágja a VHS-állományt) majdhogynem bezárni kényszerül. De a furfang és a közösségi összefogás meg némi filmszeretet csodákra képes, nemkülönben Gondry, aki e nehezen megnyerhetõ, Frank Capra-i alaphelyzetbõl (szeressük egymást és filmjeinket, gyerekek!) gyõztesen tud kijönni, méghozzá jobbjában egy pisztolynak látszó hajszárítóval, baljában pedig egy radart helyettesítõ salátástállal. Az említett tárgyak fontos kellékei a Robotzsaru barkácsváltozatának, de a leleményes tékások még egy sor közép-hollywoodi sikerfilmet újravesznek a szomszédság lelkes asszisztálásával. Gondrynak nem ez az elsõ filmje, ahol a szimpatikus rendezõi attitûdnek és nem a filmnek szól a dicséret: még nem is futott le, hogy életmûvét a blöffológia vagy a filmtörténet tekintheti-e sajátjának.
Donald Trump egyetlen mondattal rombolta le a Fidesz meséjét a támadásálló amerikai pénzügyi segítségről, Orbán pedig felteheti a kérdést: miért pont őt ne árulná el valaki, aki eddig az összes szövetségesét elárulta?
Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.
Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.
Mit gondol Orbán Viktor és a Fidesz a nőkről? Hogyan kezeli őket? És mit gondol ugyanerről a magyar társadalom, és mit a nők maguk? Tényleg a nők pártja a Fidesz? Ezeket a kérdéseket próbálja megválaszolni a kötet többféle aspektuson keresztül. Felemás sikerrel.
Bár Petr Pavel államfőnek sikerült bizonyos garanciákat elérnie, az Andrej Babiš-féle kabinetet egy valamikori nagyvállalkozó érdekei köré barkácsolt one-man show jellegű párt, illetve két aprócska, ám annál nagyszájúbb, durván szélsőjobboldali társaság hozza össze.
A „mindenki annyit ér, amennyije van” szellemében regnáló parvenü uralkodó réteg egyszerűen beleszart abba, hogy mi történik a társadalom perifériájára került kiszolgáltatott emberekkel.
Kenedi Jánost sok minden érdekelte. Szenvedélye volt 1956, a magyar emigráció története, a titkosszolgálatok története, a múlt századelő szellemi áramlatai, és hogy létezik-e, és ha igen, milyen formákban, a "magyar progresszió" hagyománya.
Alacsony belépési küszöb, mesés hozamok, könnyű meggazdagodás, örök élet: ezek közül az első kettőt biztosan ígérik a mesés dubaji ingatlanbefektetési ajánlatok. Pedig az előrejelzések szerint akár egy éven belül kipukkadhat az ingatlanlufi.