A Prezi alapítója: „Ez a törvény felesleges, sőt káros. Károsnak tartjuk a magyar jövőre nézve”

  • - gm -
  • 2017. június 19.

Belpol

Halácsy Péter azt mondja, küzdjünk és tegyük nevetségessé az abszurd helyzeteket.

A Prezi társalapítója, Halácsy Péter is megírta nemrég a véleményét a kormány kedden elfogadott, a civileket megbélyegző törvényéről. Halácsy egyébként 2015-ben egy saját óvodát hozott létre, mert úgy látta: alapjaiban kellene újragondolni a magyar oktatást. Mára ott tart, hogy három lakásóvodát és egy iskolát is működtet Budapesten, és szeptemberben Óbudán nyitja a következőt.

Halácsy Péter

Halácsy Péter

Fotó: MTI/Mohai Balázs

„A mi közösségünk tudja, hogy külföldi pénzek öncélú címkézése káros a magyar nemzetnek, káros a magyar gazdaságnak. Mi hisszük, hogy Magyarország exportképes, és tudjuk, hogy export esetén külföldről érkezik pénz” – írja Facebook-posztjáb–an Halácsy.

Figyelmébe ajánljuk

A Fidesz házhoz megy

Megfelelő helyre kilopott adatbázis, telefonálgató propagandisták, aktivisták otthonát látogató Németh Balázs. Amit a Fidesz most csinál, régen a Kurucinfó munkája volt.

Mint az itatós

Szinte hihetetlen, de akad még olyan nagy múltú, híres szimfonikus zenekar, amely korábban soha nem járt Budapesten: közéjük tartozott a Tokiói Filharmonikus Zenekar is, holott erős magyar kötődésük van, hiszen Kovács János 1992 óta szerepel náluk vendégkarmesterként.

Minden meg akar ölni

  • SzSz

Andriivka aprócska falu Kelet-Ukrajnában, Donyeck megyében; 2014 óta a vitatott – értsd: az ENSZ tagországai közül egyedül Oroszország, Szíria és Észak-Korea által elismert – Donyecki Népköztársaság része.

S most reménykedünk

„Az élet távolról nézve komédia, közelről nézve tragédia” – az Arisztotelész szellemét megidéző mondást egyként tulajdonítják Charlie Chaplinnek, illetve Buster Keatonnek.

A szürkeség ragyogása

Különös élmény néhány napon belül látni két Molière-darabot a Pesti Színházban. A huszonöt éve bemutatott Képzelt beteg egy rosszul öregedő „klasszikus”, a Madame Tartuffe pedig egy kortárs átirat, amelynek első ránézésre a névegyezésen túl nem sok köze van a francia szerzőhöz. Ez utóbbi egyáltalán nem baj, még akár erény is lehet.