A vb után nincs, aki üzemeltesse a Duna Arénát

  • narancs.hu
  • 2017. július 31.

Belpol

Nem lenne vicces, ha üresen állna.

Hétfőtől nincs üzemeltetője a 43 milliárd forintból felépített Duna Arénának, azt sem tudni, ki tölti majd fel vízzel a medencét, a Dagály strand helyzete pedig továbbra is bizonytalan – írja a Népszava.

false

 

Fotó: MTI

A létesítmény éves fenntartási költsége legalább 1 milliárd forint, ennyi bevételt viszont nehéz kihozni az Arénából. Évi egy világversennyel ugyanis nem lehet eltartani a komplexumot.

A Dagály strand újranyitása éppoly kérdéses (persze a bezárásának okai mégoly kétesek), mint hogy lesz-e folytatása annak a gátszakasznak, ami miatt letarolták a pesti rakpartot a zöldövezetével együtt, amely így rövidségével önmagában a világon semmit sem ér.

A világbajnokság előtt három hónappal ugyan pályázatot írtak ki a Duna Aréna üzemeltetésére, amelyben szerepelt, hogy a feladatok közé tartozik például az őrzés-védés mellett a medencék karbantartása és az uszoda fenntartása. Ám mindennek működtetését sem a főváros, sem az úszószövetség, sem a XIII. kerület, sem a Nemzeti Sportközpontok (a többi budapesti uszoda fenntartója) nem vállalta.

Így egyelőre erősen kérdéses, mi lesz a méregdrága és nem túl szép Duna Aréna sorsa.

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.