A Wizz Air a legpontatlanabb légitársaság Nagy-Britanniában

  • narancs.hu
  • 2023. április 10.

Belpol

Második éve zsinórban. 

Már a második egymást követő évben a Wizz Air lett a legpontatlanabb nagy légitársaság Nagy-Britanniában a polgári légi felügyelet adatai szerint: a magyar gyökerű vállalat gépei tavaly átlagos 46 percet késtek – írja a hvg.hu az Independent nyomán. 

A hatóság már jelezte a gondokat a Wizz Airnek és együtt próbálnak javulást elérni. A társaságot érintően aránytalanul sok fogyasztói panasz érkezik, egy februári utaselégedettlenségi felmérésen a legrosszabbul értékelt lett a rövid távú utakat kínálók közül. 

A Wizz Air nem reagált a hírre. Váradi József vezérigazgató néhány hete sajtótájékoztatón azt mondta, sokáig az volt a gond, hogy egy napi műszak 11-11,5 órából állt a személyzetnek, így ha késés volt, könnyen kicsúszhattak az engedélyezhető 12 órából, vagyis személyzetet voltak kénytelenek cserélni. Akkori ígérete szerint már 2-3 órás pufferrel tervezik a műszakokat. 

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk