Már a második egymást követő évben a Wizz Air lett a legpontatlanabb nagy légitársaság Nagy-Britanniában a polgári légi felügyelet adatai szerint: a magyar gyökerű vállalat gépei tavaly átlagos 46 percet késtek – írja a hvg.hu az Independent nyomán.
A hatóság már jelezte a gondokat a Wizz Airnek és együtt próbálnak javulást elérni. A társaságot érintően aránytalanul sok fogyasztói panasz érkezik, egy februári utaselégedettlenségi felmérésen a legrosszabbul értékelt lett a rövid távú utakat kínálók közül.
A Wizz Air nem reagált a hírre. Váradi József vezérigazgató néhány hete sajtótájékoztatón azt mondta, sokáig az volt a gond, hogy egy napi műszak 11-11,5 órából állt a személyzetnek, így ha késés volt, könnyen kicsúszhattak az engedélyezhető 12 órából, vagyis személyzetet voltak kénytelenek cserélni. Akkori ígérete szerint már 2-3 órás pufferrel tervezik a műszakokat.