Csak éjjel mehetne le a tévében a Pride kampányfilmje

  • narancs.hu
  • 2023. július 13.

Belpol

A Médiatanács úgy találta, az nem társadalmi célú reklám, hanem a homoszexualitás népszerűsítése. 

A Budapest Pride elküldte az RTL-nek a Pride-hónapra készült kampányfilmjét, hogy adják le társadami célú reklámként, a csatorna pedgi előzetes véleményt kért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól, hogy a bejátszás milyen besorolás alá esne.

A Médiatanács azt állapította meg, hogy a videó nem minősül társadalmi célú reklámnak, és a tartalma miatt abba a kategóriába esik a „gyeremekvédelmi törvény” hatálye szerint, amely „alkalmas a kiskorúak fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására, különösen azáltal, hogy meghatározó eleme az erőszak, a születési nemnek megfelelő önazonosságtól való eltérésnek, a nem megváltoztatásának, valamint a homoszexualitásnak a népszerűsítése, megjelenítése, illetve a szexualitás közvetlen, naturális vagy öncélú ábrázolása” – írja a Telex

Ezért aztán tizennyolc éven aluliaknak nem ajánlott, és csakis este tíz és hajnali öt óra között lehet lejátszani.

A kampányvideót másodlagos adók, a Viacom csatornái (Comedy Central, Paramount Network és MTV) leadják, az RTL Klub viszont nem nem.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódás és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk