„Ez veszélyes!” – 65 milliárdot költött propagandára a Rogán-minisztérium tavaly

  • narancs.hu
  • 2018. január 24.

Belpol

Háromszor annyit, mint tervezték.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH) tavalyi költéseit a Hvg.hu nyálazta át a közbeszerzési adatbázisból, és rendszerezte is a költéseket.

A 65 milliárdot meghaladó összeg többnyire a következő kormányközeli köröknél landolt:

  • a Balásy Gyulához köthető Lounge Design Kft.-nél és a Nem Land Media Kft.-nél,
  • a Kuna Tibor érdekeltségébe sorolható Trunity Communications Kft.-nél és a Young and Partners Kft.-nél,
  • illetve Csetényi Csaba cégeinél, vagyis az Affiliate Network Kft.-nél és a Network360 Kft.-nél.

A sorosozó plakátkampányra, ami a kormány értelmezése szerint „állampolgári tájékoztató feladatokkal kapcsolatos kommunikáció”, majdnem 29 milliárd forint ment el.

Néhány példa: 590 millió forintból reklámozták a Kincsem című filmet, 3 milliárdból népszerűsítették a vizes-vb-t, 930 millió forintért kommunikálták, hogy nagyszerű a Liget-projekt.

(Hvg)

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter: Nyíregyházán éreztem először, hogy meg lehet csinálni!

  • Cservenyák Katalin

Legalább kétezren gyűltek össze a szabolcsi megyeszékhely központjában Magyar Péter országjárásának péntek esti eseményére. Pedig hideg is volt és hó is. A Tisza Párt elnöke jelezte, Miskolchoz hasonlóan itt is szerettek volna fedett helyen találkozni követőikkel, de a városvezetés nem volt partner, egyúttal élesen bírálta az Orbán-kormányzat gyermekvédelmi rendszerét.

Kihívója akadt Gyurcsány Ferencnek

  • narancs.hu

„Lehet Ferivel menni a Minecraftba építgetni, meg lehet jönni feltámasztani a baloldalt” – fogalmazott a 30 éves Abd El Rahim Ali, aki a párt elnöke lenne.