Interjút adott a Népszavának Gurzó Ákos marketingszakember, Márki-Zay Péter kommunikációs vezetője.
Gurzó megmagyarázta, nyáron miért kezdett eé arról beszélni Márki-Zay, hogy a kormányban is sok a meleg (erre nem kérdeztek rá az interjúban, de a miniszterelnök-jelölt arra is célzott, hogy Orbán Viktor fia is meleg lehet.)
"Láttuk, hogy a kormányzati kommunikáció iszonyatos erőket fektet a homofób propagandába, az ellenzéki pártok és az LMBTQ-szervezetek pedig erőtlenül próbálnak tenni bármit is. Erős, és talán kockázatos politikai terméket állítottunk össze, amikor Márki-Zay Péter elkezdett arról beszélni, hogy a kormányban is vannak melegek. Hamar bebizonyosodott viszont, hogy működik. Ezt nem csak a számok igazolták vissza, hanem az is, hogy a Fidesz befejezte a homofób hangulatkeltést" - mondta Gurzó Ákos.
Ahogy más megszólalásaiban, Gurzó itt is elmondta, hogy "adatalapra" helyezték a kampányt, naponta háromszor-négyszer kapott jelentést arról, milyenek Márki-Zay számai a digitális platformokon a versenytársaihoz képest.
Azt mondta, nagyságrendileg harmincmillió forintból hozták össze az országos kampányt.
Gurzó azt is hangsúlyozta, Márki-Zay Péternek nem kell kommunikációs paneleket betanítani, mert nem tanulja meg előre a beszédeit.
Kedves Olvasónk!
Elindult hírlevelünk, ha szeretné, hogy önnek is elküldjük heti ajánlónkat, kattintson ide a feliratkozásért!
A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.
Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők! De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.
Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!