„Megalapozatlan és valótlan”, hogy feldarabolnák a Mészáros Lőrinc-féle Mediaworksöt

  • narancs.hu
  • 2024. október 25.

Belpol

Cáfolja a médiavállalat a Forbes értesülését.

„Azon sajtóértesülések, amelyek a Mediaworks esetleges feldarabolásáról szólnak, megalapozatlanok és valótlanok” – közölte a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő vállalat, amely a vidéki napilapokat is kiadja. A cég szerint csak arról van szó, hogy a „médiaipari és tartalomfogyasztási trendek folyamatos változásának megfelelve”

  • fokozott figyelmet fordítanak a videós tartalmak, és általában a vizuális elemeket előtérbe helyező tartalom gyártására,
  • létrehoztak a teljes online portfóliójukat és a közösségi platformokat kiszolgáló önálló rövidvideó-gyártó szerkesztőséget,
  • de megtartják a print termékeket is.

Olyan nemzeti kötődésű műhelyekkel készítenek elő együttműködést, amelyek révén tovább színesíthetik, bővíthetik tartalmi kínálatukat, de erről csak „a megfelelő időben” kívánnak majd tájékoztatást adni.

A Forbes a héten arról írt, hogy információi szerint kisebb és jobban irányítható részekre akarják bontani a propagandabirodalmat, így feldarabolhatják a Mediaworksöt, Orbán Balázsnak pedig saját lapja lehet.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyos valóságot arról, hogy nem, a nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésen.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.