„Megalapozatlan és valótlan”, hogy feldarabolnák a Mészáros Lőrinc-féle Mediaworksöt

  • narancs.hu
  • 2024. október 25.

Belpol

Cáfolja a médiavállalat a Forbes értesülését.

„Azon sajtóértesülések, amelyek a Mediaworks esetleges feldarabolásáról szólnak, megalapozatlanok és valótlanok” – közölte a Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő vállalat, amely a vidéki napilapokat is kiadja. A cég szerint csak arról van szó, hogy a „médiaipari és tartalomfogyasztási trendek folyamatos változásának megfelelve”

  • fokozott figyelmet fordítanak a videós tartalmak, és általában a vizuális elemeket előtérbe helyező tartalom gyártására,
  • létrehoztak a teljes online portfóliójukat és a közösségi platformokat kiszolgáló önálló rövidvideó-gyártó szerkesztőséget,
  • de megtartják a print termékeket is.

Olyan nemzeti kötődésű műhelyekkel készítenek elő együttműködést, amelyek révén tovább színesíthetik, bővíthetik tartalmi kínálatukat, de erről csak „a megfelelő időben” kívánnak majd tájékoztatást adni.

A Forbes a héten arról írt, hogy információi szerint kisebb és jobban irányítható részekre akarják bontani a propagandabirodalmat, így feldarabolhatják a Mediaworksöt, Orbán Balázsnak pedig saját lapja lehet.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Aki úton van

Amikor 2021 nyarán megjelent Holi, azaz Hegyi Olivér első lemeze, sokan egy újabb izgalmas hazai rapkarrier kezdetét látták az anyagban.

A franciák megértették

Ritkán halljuk az isteneket énekelni. Néhanapján azonban zongoráznak, szájharmonikáznak és még gitároznak is. Legutóbb Párizs elővárosában, Boulogne-Billancourt-ban, a Szajna partján álló La Seine Musicale kulturális központban történt ilyen csoda.

Hitler fürdőkádjában

Lee Miller a múlt század húszas–harmincas éveinek bevállalós top divatmodellje volt, igazi címlaplány, de festette Picasso, fotózta és filmezte Man Ray, utóbbi élt is vele, és mentorálta mint fotóművészt.

Csaló napfény

Igaz, hamis, tény, vélemény, valóság és fikció. Ilyen és ehhez hasonló címkéket sietünk felnyalni a ránk zúduló információhalom darabjaira, hogy a kontroll, a rend illúziójával nyugtassuk magunkat és ne kelljen szembesülnünk vele, hogy nem létezik bizonyosság, csak kellően szűkre húzott nézőpont.

 

Gyilkosok szemlélője

A két évtizede elhunyt Roberto Bolaño minden egyes műve a költészet, a politika és a vadállati kegyetlenség együtthatásairól szól, az író regényeiben és elbeszéléseiben vissza-visszatérő karakterekkel, a költészet és a világ allegorikus megfeleltetésével olyan erős atmoszférát teremt, amelyből akkor sem akarunk kilépni, ha az hideg és szenvtelen.

Hús, kék vér, intrika

A folyamatosan az anyagi ellehetetlenülés rémével küszködő Stúdió K Színház jobbnál jobb előadásokkal áll elő. Az előző évadban a Prudencia Hart különös kivetkezése hódította meg a nézőket és a kritikusokat (el is nyerte a darab a legjobb független előadás díját), most pedig itt van ez a remek Stuart Mária. (A konklúzió persze nem az, hogy lám, minek a pénz, ha a függetlenek így is egész jól elműködnek, hiszen látható a társulatok fogyatkozásán, hogy mindez erőn túli áldozatokkal jár, és csak ideig-óráig lehetséges ilyen keretek között működni.)