1,7-ről 3,8 milliárdra növelte a TV2 Média Csoport az adózott eredményét 2020-ban – írja a hvg.hu a cég éves beszámolója nyomán. A portál szerint a növekedést azzal lehet magyarázni, hogy a belföldről származó árbevétel 39,5-ről 43,8 milliárd forintra nőtt.
A cég 2019-es 22,3 után tavaly 23,5 milliárd forint bevételt szerzett reklámokból, amire 2 milliárd forint szponzorációs, illetve 642 millió online hirdetési bevétel kapcsolódik. A vállalat 344-ről 361-re növelte dolgozói számát, viszont a személyi jellegű ráfordítások csökkentek: 4,9-ről 4,4 milliárd forintra.
Kedves Olvasónk!
Üdvözöljük a Magyar Narancs híroldalán.
A Magyar Narancs független, szabad politikai és kulturális hetilap.
Jöjjön el mindennap: fontos napi híreink ingyenesen hozzáférhetők. De a nyomtatott Narancs is zsákszám tartalmaz fontos, remek cikkeket, s ezek digitálisan is előfizethetők itt.
Fizessen elő, vagy támogassa a független sajtót! Olvassa a Magyar Narancsot!