Milliárdokért üzeni a kormány, hogy jobban teljesít
rogan.jpg

Milliárdokért üzeni a kormány, hogy jobban teljesít

  • narancs.hu
  • 2019. január 3.

Belpol

Régi szlogen, sok pénzért.

Tévében, rádióban és plakátokon is kampányba kezd a kormány, erre 1,7 milliárd forintot költ. A kampány célja, hogy elmondja az embereknek, mennyire jó hely lett Magyarország. A kormány nemhivatalos napilapja, a Magyar Idők azt írja a kampány szlogenje az lesz, hogy

Magyarország jobban teljesít.

Ez a Fidesz 2014-es szlogenének újra felhasználása, és azóta is elő-elő kerül. A lap szerint a kampányban szó lesz a bérek emelkedéséről, a gyerekek után kapható támogatások növekedéséről és a gazdaság bővüléséről.

A lap úgy tudja, „az évről évre használt szlogen választásával a kormány hangsúlyozni szeretné, hogy számos területen ért el komoly előrehaladást az ország, azonban még távol vagyunk a kitűzött céloktól.“

A kampányra 1 milliárd 732 millió forintot szán a kormány, a lebonyolítással pedig a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t bízta meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre. 

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.