Tévében, rádióban és plakátokon is kampányba kezd a kormány, erre 1,7 milliárd forintot költ. A kampány célja, hogy elmondja az embereknek, mennyire jó hely lett Magyarország. A kormány nemhivatalos napilapja, a Magyar Idők azt írja a kampány szlogenje az lesz, hogy
Magyarország jobban teljesít.
Ez a Fidesz 2014-es szlogenének újra felhasználása, és azóta is elő-elő kerül. A lap szerint a kampányban szó lesz a bérek emelkedéséről, a gyerekek után kapható támogatások növekedéséről és a gazdaság bővüléséről.
A lap úgy tudja, „az évről évre használt szlogen választásával a kormány hangsúlyozni szeretné, hogy számos területen ért el komoly előrehaladást az ország, azonban még távol vagyunk a kitűzött céloktól.“
A kampányra 1 milliárd 732 millió forintot szán a kormány, a lebonyolítással pedig a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t bízta meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.