Milliárdokért üzeni a kormány, hogy jobban teljesít
rogan.jpg

Milliárdokért üzeni a kormány, hogy jobban teljesít

  • narancs.hu
  • 2019. január 3.

Belpol

Régi szlogen, sok pénzért.

Tévében, rádióban és plakátokon is kampányba kezd a kormány, erre 1,7 milliárd forintot költ. A kampány célja, hogy elmondja az embereknek, mennyire jó hely lett Magyarország. A kormány nemhivatalos napilapja, a Magyar Idők azt írja a kampány szlogenje az lesz, hogy

Magyarország jobban teljesít.

Ez a Fidesz 2014-es szlogenének újra felhasználása, és azóta is elő-elő kerül. A lap szerint a kampányban szó lesz a bérek emelkedéséről, a gyerekek után kapható támogatások növekedéséről és a gazdaság bővüléséről.

A lap úgy tudja, „az évről évre használt szlogen választásával a kormány hangsúlyozni szeretné, hogy számos területen ért el komoly előrehaladást az ország, azonban még távol vagyunk a kitűzött céloktól.“

A kampányra 1 milliárd 732 millió forintot szán a kormány, a lebonyolítással pedig a New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t bízta meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.

Figyelmébe ajánljuk

Múzeum Hatvanpusztán

Egy-két ezer ember tüntetett Hatvanpusztán szombat délután. A rendszert biztosan nem döntik meg ezzel, de legalább szívtak egy kis friss levegőt. De mennyi legyen a belépő a jövőre megnyitó Korrupció Múzeumba?

Az Amerika–EU-vámalku tovább nyomhatja a magyar gazdaságot

Noha sikerült megfelezni az EU-t fenyegető amerikai vám mértékét, a 15 százalékos általános teher meglehetősen súlyos csapást mérhet az európai gazdaságokra, így a magyarra is. A magyar kormány szerint Orbán Viktor persze jobb megállapodást kötött volna, de a megegyezés az orosz gázimportra is hatással lehet. 

Megjött Barba papa

A Kőszegi Várszínház méretes színpada, több száz fős nézőtere és a Rózsavölgyi Szalon intim kávéház-színháza között igen nagy a különbség. Mégis működni látszik az a modell, hogy a kőszegi nagyszínpadon nyáron bemutatott darabokat ősztől a pesti szalonban játsszák.