Nem árulják el, milyen programon vettek részt a kormánypárti médiumok vezetői a Karmelitában

  • narancs.hu
  • 2023. november 7.

Belpol

Egymás után sétált ki a kordonnal elzárt Színház utcából Bencsik András, Gajdics Ottó és a TV2 hírigazgatója.

Sem Havasi Bertalan, a miniszterelnök sajtófőnöke, sem a Rogán Antal alá tartozó Kormányzati Tájékoztatási Központ nem ad tájékoztatást arról, hogy mit keresett, milyen programon vett részt múlt kedden a Karmelitában, Orbán Viktor és Rogán Antal közös munkahelyén három kormánypárti médium fő tartalomfelelőse – írja a hvg.hu.

Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, Bencsik Andrásról, a kormánypárti Demokrata főszerkesztőjéről, Gajdics Ottóról, a KESMA alá tartozó Szabad Föld főszerkesztőjéről, valamint Szalai Vivienről, a TV2 hírigazgatójáról van szó, akikkel néhány perc különbséggel futott össze Gelencsér Ferenc Momentum-elnök, amikor október 31-én megpróbált átsétálni a kordonnal elzárt Színház utcán.

Szerettem volna áthaladni a Színház utcán, ami egy közterület. Sajnos azonban ma sem sikerült. Az viszont újra kiderült, hogy vannak kivételes személyek, akik egyenlőbbek mindannyiunknál, rájuk valamilyen különös okból más szabályok vonatkoznak…🤷🏻‍♂️

Posted by Gelencsér Ferenc on Tuesday, October 31, 2023

Az elhíresült kordont, amely kétoldalról zárja le a Színház utcát, a Momentum Hadházy Ákos képviselővel – vagy nélküle – többször is lebontotta már. A kordont eredetileg azzal a magyarázattal húztak fel, hogy építési területet határol, de később rendőrségi közlemény is nyilvánvalóvá tette, hogy objektumvédelmi okokból áll. Így akadályozzák meg, hogy az újságírók megszólítsák azokat, akik a miniszterelnökhöz mennek.

Gelencsér Ferenc egy héttel ezelőtti videójából derült ki, hogy ő ugyan nem léphetett be a kerítés mögé, viszont látta kijönni a Karmelitából Bencsiket, Gajdicsot és Szalait. Bár a kordonon tábla figyelmeztet, hogy „építési területről” van szó, ahová „védőfelszerelés nélkül és illetékteleneknek belépni tilos”, az említettek nem viseltek sisakot, így valószínűlg nem az építkezésen dolgoztak. A hvg.hu emlékeztetett, a Momentum politikusa által közzétett videón hármojuk mellett feltűnik még Csermely Péter, a szintén a KESMA-hoz tartozó Mediaworks vezérigazgató-helyettese és Szajlai Csaba, a kormánypárti Világgazdaság főszerkesztője is.

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.