Több mint 200 = több mint 750: így hülyít a Fidesz kedvenc kutatóintézete

  • narancs.hu
  • 2017. november 19.

Belpol

A tévében meg zokszó nélkül vetítik.

„Soros György igyekszik átvenni a hatalmat az uniós intézmények fölött, a legerősebb befolyása az Európai Parlamentben van, több mint kétszáz képviselő számít a megbízható szövetségesének” – jelentette ki az M1-en Deák Dániel, a Nézőpont Intézet elemzője, hozzátéve, hogy „ezek a képviselők Soros György érdekeinek, elvárásainak megfelelően szavaznak, ez történt most is, amikor az Európai Parlament megszavazta a felső korlát nélküli kötelező betelepítési kvótát”.

false

Deák Dániel mindezt egy bólogató tv-alkalmazott társaságában jelentette ki, amit igazából azért sajnálhatunk, mert így nem derült ki, hogy ha Soros Györgynek „több mint kétszáz megbízható szövetségese van”, akkor hogyan lehetséges, hogy a 750 tagú Európai Parlamentben mégis az ő akaratuk érvényesül?

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.