A kormánymédia Soros-jelentésre keresztelte át a Sargentini-jelentést

  • Gera Márton
  • 2018. szeptember 14.

Fekete Lyuk

Csak hogy mindenki értse a propagandát.

A kormánymédia két napja folyamatosan azon dolgozik, hogy kisebbítse a szerdán elfogadott Sargentini-jelentés jelentőségét, és eddig úgy tűnt, a Tv2 Tényeknek sikerült ez a legjobban, az Origo azonban most elég rendesen emelte a tétet.

A szebb napokat is megélt portál ugyanis a jelentésről szóló cikkeinek címében szépen átkeresztelte a jelentést, és azt Soros–Sargentini-jelentésnek kezdte el nevezni:

false

false

false

Az igyekezet, hogy a magyar jogállamiságról szóló jelentést Soros Györgyhöz kössék, persze nem új: tegnap például az Orbán Viktor Facebook-oldalán megjelent kommenteket kinyomtató Ripost írt arról „cikket”, hogy a jelentést Soros György találta ki:

false

 

Fotó: Tumblr/Lakájmédia

Neked ajánljuk