A Tényekben reklámozták Mészáros Lőrinc sportmárkáját

  • narancs.hu
  • 2019. július 6.

Fekete Lyuk

„Lehetőséget kaptunk, hogy a 2rule márka újból bizonyítsa a márka minőségét.”

A TV2 Tények című műsorában reklámozták Mészáros Lőrinc sportmárkáját – szúrta ki a 444.hu. A márkával kapcsolatban azt tartották fontosnak közölni a szerkesztők, hogy a 2rule Magyarország egyik legnagyobb utánpótlás multisport tornáján is jelen van Kaposváron, és húsz százalékkal olcsóbban lehet a helyszínen megvásárolni a termékeket.

'Lehetőséget kaptunk, hogy a 2rule márka újból bizonyítsa a márka minőségét a további vásárlói körnek, akiket még esetleg nem tudtunk elérni” - nyilatkozta a Tényeknek Bendik Bernadett vezérigazgató.

Figyelmébe ajánljuk

Pizsamapartizánok

Régen a film az életet utánozta (a vonat érkezett, a munkások a gyárból meg távoztak, csak hogy a klasszikusoknál maradjunk), ma már fordítva van: úgy akarunk viselkedni, mint kedvenc filmjeink szereplői, rájuk akarunk hasonlítani, azt akarjuk átélni, amit ők.

Amerikai legenda

Ez a film annyira áhítatos tisztelgés az Ed Sullivan nevű legenda előtt, hogy szinte észre sem vesszük, mennyire hiányzik belőle az Ed Sullivan nevű ember, aki egykor, a tévézés hőskorában a róla elnevezett, minden idők leghosszabb ideig létező és legnagyobb nézettséget elérő show-ját vezette – tulajdonképpen megteremtve a tv-show műfaját, mint olyat.

AI kontra Al Bano

A kisebb-nagyobb kihagyásokkal és különböző neveken, de 1987 óta létező Vasvári Színjátszó Fesztivál az alkalmi falusi színjátszóktól a független színházi szféra elismert társu­la­tai­ig terjedően reprezentálja a hazai nem hivatásos színjátszás különböző szintjeit.

Családban marad

A kiállításon apa és fia műveit látjuk generációs párba állítva, nemzetközi kontextusba helyezve és némileg rávilágítva a hazai üvegművészet status quójára.