Boldog István nem áll le: folytatná a harcot a Coca-Cola és az "LMBTQ-propaganda" ellen

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 7.

Fekete Lyuk

A Fidesz frakcióvezető-helyettese úgy látja, csatát nyert.

Győzelemként értékeli Boldog István fideszes képviselő, hogy a Coca-Cola szivárványos zászlóra cseréli az egynemű párokat legújabb reklámkampányain - igaz, a cég szerint eleve ilyen ütemezéssel tervezték a kampányt.

Egy csatát megnyertünk! - írja Boldog Facebook-bejegyzésében, nem mellesleg a vadhajtások.hu cikkét megosztva.

Boldog volt az, aki korábban bojkottot hirdetett a Coca-Cola ellen az elfogadást és az egyenjogúságot népszerűsítő reklámkampány miatt.

A Fidesz frakcióvezető-helyettese a Coca-Cola bojkottjára szólít fel annak elfogadást hirdető plakátjai miatt

Boldog Istvánnak nem sikerült betiltania a Pride-ot, most meg kénytelen lesz vizet inni. Úgy tűnik, a Fidesz homofóbiáért felelős frakcióvezető-helyettesét, Boldog Istvánt is kellőképpen megérintették a Coca-Cola mostanra Magyarországon is megjelent # loveislove feliratú plakátjai, melyeken azonos nemű párok láthatók.

Most az írja: "A harc folytatódik! A Coca-Cola fejezze be az LMBTQ propagandát Magyarországon!"

Figyelmébe ajánljuk

„A magyarok az internetre menekülnek a valóság elől”

  • Artner Sisso
Szokolai Róbert korábban ifjúsági szakszervezeti vezető volt, jelenleg az Eötvös10 Művelődési Ház kommunikációs vezetője. Arról kérdeztük, milyen lehetőségei vannak a fiataloknak ma Magyarországon, kire és mire számíthatnak, valamint hogyan használják az internetet, a közösségi médiát, és mire mennek vele.

Valóra vált forgatókönyv

1984-ben került a mozikba Rob Reiner első filmje, A turné (This Is Spinal Tap). Az áldokumentumfilm egyik főszereplője maga a rendező volt, aki az éppen amerikai turnén levő fiktív brit hard rock zenekar, a Spinal Tap történetét próbálta kibogozni.