Bár korábban a cég úgy nyilatkozott a 24-hu-nak, hogy augusztusban lesznek láthatók a #loveislove mottójú plakátok, a kampányt pedig direkt a Sziget Fesztivállal hangolták össze. És a felháborodás ellenére a plakátok az eredetileg tervezett időtartamra lesznek kihelyezve országosan és Budapesten.
Most mégis úgy tűnik, hogy az azonos nemű párokat üdítős üvegek váltják fel a reklámokon, de a szivárvány színei maradnak a cég reklámkampányában – erről ír a cég szerda délelőtti közleményében, írja a 24.hu.
Update 14:58
A Coca-Cola a hvg.hu kérdésére azt közölte, hogy "a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palacké."
„Mindenkinek joga van a szeretethez" – Elegáns és pazar válasszal reagál a Coca-Cola a homofób támadásokra
Hol van itt szólásszabadság? Ugrálhat a Cola, de a kormány ideológiai kérdésekben nem tűr pardont
Kormányközeli kóla bojkott ütötte fel a fejét a minap. Pedig volt idő, mikor még Orbán Viktor is Coca-Colát szürcsölve mosolygott. Mi a baj az üdítővel? És miért épp a szabad szerelem ellen kel harcra a Fidesz? Nem is olyan rég, néhány éve csupán még Orbán Viktor is életérzésként tekintett a kólaivásra.