Ezt a fotót a Fidesz lakájmédiumainak küldjük, ahol már azt fogalmaznák: Soros emberei alig voltak a mai tüntetésen

  • narancs.hu
  • 2018. április 21.

Fekete Lyuk

Nagyon sokan tüntetnek most is.

„Beszámoltunk arról is a múlt heti tüntetés kapcsán, hogy nem sikerült a legjobban, hiszen csak a sörösök, borosok és cigisek védték este 10 után a demokráciát, és a legnagyobb sikerük is az volt csupán, hogy az egyik ifjú demokrata éppen az Oktogon közepén dobta ki a taccsot, ahogy arról képet is mutattunk” – ezt az origo nevű propagandaoldal írja éppen egy szombat kora esti „cikkében” az egy héttel ezelőtti tüntetésről. Az anyagban csak azt felejtették el megemlíteni, hogy mennyien voltak az utcán a békésen demonstrálók az előző tüntetésen.

A portál egészen elképesztő badarságokat hord össze arról is, hogy kik is állnak a tüntetések mögött – ki más, hát Soros és az emberei, na meg Gyurcsány –, de még a félhitelesség látszatát sem keltik legalább azzal, hogy egy fotót közölnek az eseményről. Nos, a mostaniról sem fognak mutatni, hiszen ezúttal sem hazudhatják majd azt, hogy kevesen voltak. Mi mutatjuk, a lenti képet a Deák térnél, az egyik irodaház tetejéről készítette Sióréti Gábor kollégánk az éppen most az Erzsébet híd felé hömpölygő tömegről.

false

Fél nyolc körül a tüntetők egy része egyébként már megérkezett az Erzsébet hídhoz, éppen várják a Kossuth térről később indulókat.

false

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.