Ha Orbánnak kampányolsz, palotád lehet a Rózsadombon

  • narancs.hu
  • 2019. augusztus 22.

Fekete Lyuk

Ennyire jól fizetnek a sorosozós-brüsszelezős-migránsozós kampányok.

Rózsadomb,1800 négyzetméteres telek, rajta 800 négyzetméteres ház - erre mondják szakmai körökben, hogy NER-lovaghoz méltó környezet! A 24.hu cikke szerint Balásy Gyula, a kormány kedvenc kommunikációs ügynöke, Rogán Antal lieblingje, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. tulajdonosa, vagy egyszerűbben csak a Fidesz médiagépezetének kulcsfigurája egy rózsadombi,1800 négyzetméteres telken álló, 800 négyzetméteres palotába költöztette cégeit - és ezzel az iparág-szerte "szerény fiúnak" mondott Balásy végre helyrajzilag is méltó környezetbe (lásd fentebb) került.

false

Mit lehet még e szép reklámipari felemelkedés-történethez hozzáfűzni?

Talán csak annyit, amennyit mi is megírtunk, hogy a New Land Média valósággal kilőtt a kormányzati kampányok jóvoltából, ami nem túlzó állítás, mivel a 2016-ban csupán 1,5 milliárdos árbevétele volt, de a következő évben már 26 milliárdos forgalmat tudtak felmutatni. A hirtelen jött növekedést mi sem mutatja jobban, hogy az indulás évében, 2013-ban ez a szám még csak 8 millió volt. A Balásy Lounge-csoportjához tartozó Lounge Design Kft. sem muzsikál rosszul, 2017-ben 3 milliárdos árbevételt realizált, a két társaság összesen 3,2 milliárd forint nyereséget hozott Balásy konyhájára.

Mint írtuk, Balásy cégei Kuna Tibor és Csetényi Csaba ügynökségeinek kegyvesztése után törtek fel, amelyek addig Rogán kommunikációs hivatalának kedvenc médiabeszállítói lehettek. 2016-tól Balásy szinte mindent visz a kormányzati kommunikációs tendereket terítő Rogántól, ő kivitelezhette a félelemkeltésben taroló sorosozós, junckerezős, brüsszelezős, migránsozós, sargentinizős kampányokat.

270 milliós morzsa hullott Rogán favoritjának

A Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal újabb megbízásokkal látta a brüsszelezős, sorozós kampányokat is jegyző Balásy Gyula cégeit. A Kaposvár és az M7 közötti szakasz fejlesztésénél a reklámkampányok tervezését, lebonyolítását, a médiavásárlást Lounge Design Kft. és a New Land Média Kft. kapta.

Figyelmébe ajánljuk

Amit csak ők tudnak

A nu metalon felnőtt generáció, azaz a mai negyvenesek visszavonhatatlanul az öregedés jelének tekinthetik, hogy kedvenc irányzatuk esetében az újat jelölő „nu” annyira indokolatlan, hogy a legfontosabb zenekarok – már amelyik még aktív – mind elmúltak 30 évesek.

Hová futnál?

  • - ts -

Az Ezüst csillag egy amerikai katonai kitüntetés, afféle vitézségi érem, nagy csaták nagy hőseinek adják, 1932 óta.

Cserbenhagyás

  • - ts -

A moziból nézve az Egyesült Államok tényleg a világ csendőre: minden korban megvannak a háborús veteránjai. De nem bánik szépen velük.

Irányított hálózatok

  • Molnár T. Eszter

A csoportterápiák általában vallomásos körrel indulnak. Valahogy így: Eszter vagyok, és hiszek a csodákban.

Kozmikus dramaturgia

E csoportos kiállítás nem csupán egy csillagászati vagy mitológiai témát feldolgozó tárlat, sokkal inkább intellektuális és érzéki kaland, amely a tudomány és a művészet határmezsgyéjére vezet.

A klezmer szelleme

Egykor szebb volt a zsinagóga belseje, amely most Művészetek Házaként funkcionál Szekszárdon. Igaz, a kettő között volt csúnyább is. A ház 1897-ben épült a grazi építész, Hans Petschnig tervei alapján, aki a helyi Bodnár-ház és az Újvárosi templom tervezője is.

Aki a hidegből jött

Bizonyára a titkosszolgálatok működése iránti nem szűnő érdeklődés is magyarázza, miért jelenik meg oly sok e tárgyba tartozó elemzés, átfogó történeti munka, esettanulmány, memoár, forrásközlés.