Rózsadomb,1800 négyzetméteres telek, rajta 800 négyzetméteres ház - erre mondják szakmai körökben, hogy NER-lovaghoz méltó környezet! A 24.hu cikke szerint Balásy Gyula, a kormány kedvenc kommunikációs ügynöke, Rogán Antal lieblingje, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. tulajdonosa, vagy egyszerűbben csak a Fidesz médiagépezetének kulcsfigurája egy rózsadombi,1800 négyzetméteres telken álló, 800 négyzetméteres palotába költöztette cégeit - és ezzel az iparág-szerte "szerény fiúnak" mondott Balásy végre helyrajzilag is méltó környezetbe (lásd fentebb) került.
|
Mit lehet még e szép reklámipari felemelkedés-történethez hozzáfűzni?
Talán csak annyit, amennyit mi is megírtunk, hogy a New Land Média valósággal kilőtt a kormányzati kampányok jóvoltából, ami nem túlzó állítás, mivel a 2016-ban csupán 1,5 milliárdos árbevétele volt, de a következő évben már 26 milliárdos forgalmat tudtak felmutatni. A hirtelen jött növekedést mi sem mutatja jobban, hogy az indulás évében, 2013-ban ez a szám még csak 8 millió volt. A Balásy Lounge-csoportjához tartozó Lounge Design Kft. sem muzsikál rosszul, 2017-ben 3 milliárdos árbevételt realizált, a két társaság összesen 3,2 milliárd forint nyereséget hozott Balásy konyhájára.
Mint írtuk, Balásy cégei Kuna Tibor és Csetényi Csaba ügynökségeinek kegyvesztése után törtek fel, amelyek addig Rogán kommunikációs hivatalának kedvenc médiabeszállítói lehettek. 2016-tól Balásy szinte mindent visz a kormányzati kommunikációs tendereket terítő Rogántól, ő kivitelezhette a félelemkeltésben taroló sorosozós, junckerezős, brüsszelezős, migránsozós, sargentinizős kampányokat.
270 milliós morzsa hullott Rogán favoritjának
A Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal újabb megbízásokkal látta a brüsszelezős, sorozós kampányokat is jegyző Balásy Gyula cégeit. A Kaposvár és az M7 közötti szakasz fejlesztésénél a reklámkampányok tervezését, lebonyolítását, a médiavásárlást Lounge Design Kft. és a New Land Média Kft. kapta.