Kovács Zoltán szerint az elmúlt nyolc év fejlődése magáért beszél, „a tüntetők cirkusza” ezen nem tud változtatni

  • - gera -
  • 2019. január 21.

Fekete Lyuk

Az államtitkár azt is elmondta, hogy Nyugat-Európában irányított, kalibrált liberális médiatúlsúly van.

Bayer Zsolt műsorának, a Bayer shownak volt a vendége tegnap Kovács Zoltán kommunikációért felelős államtitkár, aki a műsorvezetővel összhangban húsz percen keresztül kritizálta a baloldalt, a sajtót, a liberálisokat, és nagyjából mindenkit, akinek nem tetszik a kormány politikája.

Kovács szerint semmilyen ok nem kell most, hogy Magyarország támadják, mert mi lettünk „az ellenpélda”.

Az államtitkár azt is mondta, hogy összejátszásról van szó, a magyar ellenzék összejátszik az európai liberálisokkal és a baloldallal, hogy azt a látszatot keltsék, hogy Magyarországon zavar és zűr van.

false

 

Fotó: YouTube/Echo TV

„Nyugat-Európában irányított, kalibrált liberális médiatúlsúly van, amelyet nem érdekli, hogy Franciaországban a rendőrök már éles fegyverrel vannak felszerelve, a magyar rendőrök viszont nyugodtak voltak” – magyarázta Kovács, aki szerint „Nyugat-Európában a választók elkezdtek felébredni”, bár az nem egészen derült ki, mire is gondolt.

A műsorban még az is elhangzott, hogy Magyarország fejlődik, az elmúlt években építkezés folyt, minden évben egyet előrébb tudtunk lépni, ami sok szempontból magáért beszélt. Kovács szerint pedig „az a cirkusz, amit a tüntetők kreálnak”, biztosan nem állhat meg a lábán.

Figyelmébe ajánljuk

Már több mint 240 iskolában van bombariadó országszerte

  • narancs.hu

Budapesten és vidéken is több iskola kapott fenyegető emailt csütörtök reggel. A rendőrség átvizsgálja az érintett iskolákat, az oktatás folytatásáról, illetve a tanulók hazaküldéséről az intézmények saját hatáskörben döntenek.

Mint a moziban

Fene se gondolta volna néhány hete, hogy az egyik központi kérdésünk idén januárban az lesz, hogy melyik magyar filmet hány százezren látták a mozikban. Dúl a számháború, ki ide, ki oda sorol ilyen-olyan mozgóképeket, de hogy a magyar film nyer-e a végén, az erősen kérdéses továbbra is.

Talaj

Thomas érzékeny kisfiú, nem kamaszodik még, mint az első szőrszálak megjelenésére türelmetlenül várakozó bátyjai. Velük nem akar játszani, inkább az udvaron egy ki tudja, eredetileg milyen célt szolgáló ládában keres menedéket, s annak résein át figyeli a felnőtteket, szülei élénk társasági életét, vagy kedvenc képregényét lapozgatván a szintén még gyerek (bár történetesen lány) főszereplő helyébe képzeli magát, és sötét ügyekben mesterkedő bűnözőkkel küzd meg.

Felszentelt anyagpazarlás

Ha a művészet halhatatlan, halandó-e a művész? Tóth László (fiktív) magyar építész szerint láthatóan nem. Elüldözhetik itthonról a zsidósága miatt, és megmaradt szabadságát is elvehetik az új hazában, elszakíthatják a feleségétől, eltörhetik az orrát, ő akkor sem inog meg. Hiszen tudja, hogyha őt talán igen, az épületeit nincs olyan vihar, mely megtépázhatná.

Zöld és fekete

A többszörös hozzáférhetetlenség határozza meg Nanna Frank Møller és Zlatko Pranjić frusztráló dokumentumfilmjét. Első ránézésre a téma filmes-antropológiai eszközökkel könnyedén megragadhatónak tetszik. Zenica egy Szarajevótól nem messze lévő kisebbecske város, amelynek határában a világ egyik legnagyobb acélgyárának, az ArcelorMittalnak a kokszolóüzeme terpeszkedik.

Törvénytelen gyermekek

Otylia már várandós, amikor vőlegénye az esküvő előtt elhagyja, így lánya, Rozela házasságon kívül születik. Később Rozela is egyedül neveli majd saját gyermekeit. A három nővér, Gerta, Truda és Ilda egy észak-lengyelországi, kasubföldi faluban élnek anyjukkal, az asszony által épített házban.