Németh Szilárd megvilágosodott: valójában francia érdekeket szolgál a Momentum

  • narancs.hu
  • 2017. október 28.

Fekete Lyuk

A rezsibiztos átlát a szitán.

A Fidesz alelnöke nem ismer tréfát, ha a nem létező Soros-tervet végrehajtó, láthatatlan idegen ügynökökről van szó, de szombatra Németh Szilárd rájött egy újabb rejtélyre. Facebook-oldalára kiposztolta az egyik Index-cikk linkjét, amelyben a Momentum és a francia elnök, Emmanuel Macron pártja közötti kapcsolatról van szó.

Miután az írás minden betűjén átrágta magát Németh Szilárd, megvilágosodott, és összerakta a képet, mégpedig: a Momentum Mozgalom a franciák érdekeit szolgálja Magyarországon, mert a párt aktivistái korábban jól megfúrták a 2024-es budapesti olimpiai tervet azért, hogy Párizsban lehessen a világesemény.

Íme, a tűpontos okfejtés:

„A francia elnöknek nagy tervei vannak a Momentummal – adta tegnap hírül a Simicska-lap, az index.hu. Például a franciák egyik nagy terve a 2024-es olimpia megrendezéséről úgy jött be, hogy a magyarokét előtte legyilkolta a Momentum. Most már csak arra kellene világos és elfogadható választ adniuk, hogy miért a franciák érdekeit szolgálta, szolgálja a Momentum Magyarországon! Mit akarhat még tőlük Macron elnök?”

Az persze nem zavarta Németh Szilárdot, hogy Macron akkor még csak elnökjelölt volt – ráadásul nem is a legesélyesebbnek számító –, amikor idén februárban a kormány visszalépett az olimpiai pályázattól, de ilyen apróságoknál nem érdemes leragadni egy ekkora felfedezés során.

A rezsibiztos úgy hazudik, mint a vízfolyás: szerinte a Fidesz soha nem kapott pénzt Sorostól

Olyat mondott, hogy abba egész Csepel beleremegett. Egy péntek esti lakossági fórum előtt kérdezte Németh Szilárdot az Index munkatársa, és a Fidesz alelnöke olyat mondott, hogy abba egész Csepel beleremegett. Azt állította ugyanis, hogy korábban a Fidesz nem kapott anyagi támogatást Soros Györgytől, ő nem tud erről.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.