Parádés parkolással vétette észre magát Balog miniszter

  • narancs.hu
  • 2017. május 16.

Fekete Lyuk

Követte Orbán és Navracsics példáját. És nyilván őt sem fogják megbüntetni.

A reformáció emlékéve alkalmából készített köztéri installáció átadásán vett részt hétfőn Balog Zoltán. Az emberi erőforrások minisztere a budapesti Kálvin térre egy nagy fekete autóval érkezett. Amíg a politikus megtekintette a 95 emlékkőre felvésett, reformátoroktól és a magyar irodalomból vett gondolatok egyikét, autója az Üllői útról a Múzeum körútra hajtott, majd a Múzeum utcába vezető szélső sávban elakadásjelzővel várakozott a felfestett kerékpárúton – írja a Hír TV, és ezt videón is megmutatja.

Hír TV

 

Korábban a sajtó beszámolt róla, hogy Orbán Viktor rendszeresen tilosban parkol a Kossuth Lajos utcában a fodrásza előtt. Természetesen nem büntették meg, sőt kiszedték a parkolást gátló Demszky-karókat a ház elől, hogy kényelmesen tudjon szabályt sérteni – és azokat csak a közfelháborodás hatására tették vissza. Navracsics miniszter 2013-ban önkezével parkolt egy jó nagyot, a kiérkező rendőrök természetesen nem büntették meg.

Figyelmébe ajánljuk

Köszönjük meg a Fidesznek a sok-sok leleplezést!

A Fidesz számára úgy kell a titkos terveket szövő ellenség leleplezése, mint a levegő: egyszerre mutat rá az ellenség vélt szándékaira, és tereli el a figyelmet önmaga alkalmatlanságáról. De hogyan lehet leleplezni hetente valamit, amit már mindenki tud? Hányféle leleplezés van? És hogy jön ide a konyhában ügyködő Magyar Péter? Ezt fejtettük meg.

Nemcsak költségvetési biztost, hanem ÁSZ-vizsgálatot és büntetést is kapott Orosháza

Nincs elég baja Békés megye egykor virágzó ipari centrumának, Orosházának, amhova nemrégiben költségvetési biztost neveztek ki. Állami számvevőszéki vizsgálat is folyik az önkormányzatnál, a korábbi fideszes vezetés miatt súlyos visszafizetési kötelezettségek terhelik, ráadásul kormánypárti településekkel ellentétben egyelőre nem kap pótlólagos forrásokat a működésére.

Tej

Némi hajnali bevezetés után egy erősen szimbolikus képpel indul a film. Tejet mér egy asszonykéz egyre idősebb gyerekei csupraiba. A kezek egyre nagyobbak, és egyre feljebb tartják a változatlan méretű csuprokat. Aztán szótlanul reggelizik a család. Nyolc gyerek, húsztól egyévesig.

Dal a korbácsolásról

„Elégedetlen vagy a családoddal? (…) Rendelj NUKLEÁRIS CSALÁDOT az EMU-ról! Hagyományos értékek! Az apa férfi, az anya nő! Háromtól húsz gyerme­kig bővíthető, szja-mentesség, vidéki csok! Bővített csomagunkban: nagymama a vármegyében! Emelt díjas ajánlatunk: főállású anya és informatikus apa – hűséges társ, szenvedélye a család!”

Sötét és szenvedélyes séta

Volt már korábban egy emlékezetes sétálószínházi előadása az Anyaszínháznak az RS9-ben: a Budapest fölött az ég. Ott az indokolta a mozgást, hogy a történet a város különböző pontjain játszódik. Itt a vár hét titkot rejtő terme kínálja magát a vándorláshoz. Az RS9 helyszínei, a boltozatos pincehelyiségek, az odavezető meredek lépcső, ez a föld alatti világ hangulatában nagyon is illik a darabhoz.

Egymásra rajzolt képek

A kiállított „anyag első pillantásra annyira egységes, hogy akár egy művész alkotásának is tűnhet” – állítja Erhardt Miklós a kiállítást megnyitó szövegében. Ezt csak megerősíti a képcímkék hiánya; Széll Ádám (1995) és Ciprian Mureșan (1977) művei valóban rezonálnak egymásra.