Propagandaüzenetben köszöntette az édesanyákat anyák napján a Fidesz

  • Narancs.hu/MTI
  • 2019. május 5.

Fekete Lyuk

Milyen szép is ez.

„A Fidesz-KDNP szeretettel köszönti az édesanyákat.  Köszönjük nekik, amit családjukért, gyermekeikért, unokáikért és Magyarországért tesznek” - fogalmazott a Fidesz kommunikációs igazgatója, Hídvégi Balázs a párt anyáknapi közleményében.

Hozzátette, azon dolgoznak, hogy segítsék és támogassák őket a mindennapokban és minden édesanya biztonságban tudhassa gyermekét: „ezért vezettük be a családi adórendszert, az otthonteremtési programot, a gyed-extrát, a babaváró támogatást, a nők 40-et, bővítjük a családi adókedvezményt, építjük a bölcsődéket, óvodákat, családbarát szülészeteket, segítjük a meddőség leküzdését és az örökbefogadást, januártól pedig lehetőséget teremtünk a nagyszülői gyedre és szja-mentességet adunk a négygyermekes édesanyáknak.”

(MTI)

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.