Rogánt a felesége szárnyaló üzleti sikereiről kérdezték

  • narancs.hu
  • 2019. június 20.

Fekete Lyuk

És Rogán Cecília miniszterként dolgozó férje megmondta a tutit.

A hvg.hu megkérdezte Rogán Antal propagandaminisztert, mi a véleménye arról, hogy állami cégek támogatják a felesége cégéhez köthető sportrendezvényeket.

És a miniszter úr válasza:

"Úgy tudom, a feleségem cége semmilyen állami megbízást és szerződést nem kap, abban pedig, hogy az állam ingyenes sportrendezvényeket támogat – mindig is támogatott – nincs semmi különös."

false

 

Fotó: MTI

Nemrég megírtuk mi is, hogy Rogán Cecília és Sarka Kata közös cége, a Nakama & Partners megvásárolta a magát a legismertebb sport- és életmódexpóként reklámozó Fitbalance többségi tulajdonrészét. A 24.hu, információja szerint amióta Rogán és Sarka megvette a céget, érdekes módon egy rakás állami vállalat döntött úgy, hogy nagyon komoly támogatói pénzt tol a rendezvénybe. Ingyenes lett például a belépő, a MÁV féláron adta a jegyeket a vidékről érkező résztvevőknek. Míg a támogatók közé beszállt a Szerencsejáték Zrt., az MVM és az Antenna Hungária, az Emberi Erőforrások Minisztériuma, de még a Magyar Olimpiai Bizottság is felkerült a partnerlistára.

A hvg.hu közérdekű adatigénylést adott be, amiből kiderült, hogy az MVM 150 millió forinttal támogatta a Fitbalance-t és a Nemzeti Futóversenyt.

A portál megkérdezte a minisztert, előfordulhat-e, hogy az állami cégek azért tömik pénzzel Rogánné cégét, mert az asszony történetesen Rogán Antal felesége, mire Rogán Antal így vágta ki magát huszárosan:

"Míg a feleségem a gyerekeinket nevelte, az volt a problémájuk, hogy a gyerekeket neveli, és nem csinál semmit, most meg, hogy vállalkozik, és sikeres e téren, ez a probléma. Döntsék el. Ha van sapka az a baj, ha nincs sapka, az."

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.