Távozik a „Soros-zsoldosokat” listázó Figyelő főszerkesztő-helyettese

  • narancs. hu
  • 2018. május 15.

Fekete Lyuk

Az érintett szerint nem a listázás az oka a felmondásának.

A 24.hu információi szerint távozik a Schmidt Mária tulajdonába került Figyelő egyik főszerkesztő-helyettese. Kamasz Melinda közel hét évig töltötte be a lapnál ezt a pozíciót, ma van az utolsó munkanapja.

A főszerkesztő-helyettes távozásához köze lehet a lapban a Fidesz választási győzelme után megjelent „Soros-zsoldosok” listájának – írja a lap bennfentes forrásokra hivatkozva.

Ezt az információt Kamasz Melinda találgatásnak minősítette, úgy fogalmazott, mostanra érett meg benne, hogy a saját vállalkozása által működtetett gazdasági tematikájú oldalt, a novekedes.hu-t erősítse a jövőben.

(24.hu)

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.