Sebestyén Balázsnak megvan a véleménye, "milyen gané az MTVA"

  • narancs.hu
  • 2018. december 17.

Interaktív

Andy Vajna rádiójában is az elmúlt napok tüntetéssorozata volt a téma.

A rabszolgatörvény/túlóratörvény elleni tüntetéssorozat a Rádió 1 hétfő reggeli adásában is téma volt – írja a Comment blog. A műsorban előkerültek a jogszerűtlennek tűnő rendőri intézkedések, az érdekes előállítások, meg persze az MTVA is.

Sebestyén Balázs megszólalásából egyértelműen kiderült, hogy tud Szél Bernadett közmédiás élőzéséről, bár megjegyezte, az számára nem világos a tüntetők 5 pontját leadta-e a köztévé. (Nyilván nem.)

"Mert azt tudom, hogy felolvasták és felvette a köztévé kamerája, milyen kedvesek, hogy közpénzből megtették, hiszen abból élnek, amit mi fizetünk."

Némi kitérő után előkerült az MTVA székház előtti tüntetés. A hallgatók kérték, hogy hívják be Szél Bernadettet, mire Balázs emlékeztetett, hogy nem politikai műsort csinálnak.

"Minisztereket és képviselőket mi soha nem hívunk közvetlenül. Nem tudjuk Szél Berniéket felhívni, hogy vonuljanak az MTVA székházától a Rádió1 székházáig. Megvan a véleményünk a dologról, higgyétek el, meg arról is, hogy milyen gané az MTVA... El is fogom mondani, ha még egy kicsit többen felkelnek."

Mindez Andy Vajna rádiójában történt.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.