Mel Gibson egy kisasztalt vitt el kiégett házából

  • narancs.hu
  • 2025. január 16.

Katasztrófa

A színész újból építkezik a malibui portán, mihelyt lehet.

Mel Gibson egyetlen tárgyat vitt magával leégett malibui háza romjai közül: egy kisasztalt. Azzal együtt ült be a tűzoltóautóba, amellyel érkezett – írja a 24.hu.

A színész tűzoltókkal együtt nézte meg egykori háza romjait a Los Angeles-i tűzvész után. A tudósítások szerint nem keseregni ment oda, a segítőkkel beszélt, mondván, nagyra értékeli, amit tettek a pusztítás megfékezése érdekében. A romok között keresgélve talált rá az asztalra, amit magához vett. Arról nincs szó a beszámolókban, miért azt vitte magával.

A házban – erről korábban beszélt – fényképek, iratok, ruhák, végül is pótolható holmik pusztultak el, az a fontos, hogy a családja és akik szeretik, jól vannak, a környezetében senkinek sem esett baja. 

Mel Gibson tizenöt éve élt ezen a telken. Azt tervezi, mihelyt lehet, új házat építtet. 

A címlapkép illusztráció, a tűzvészről készült

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Jön a bolond!

  • - turcsányi -

William McKinley-vel jól elbánt Hollywood. Az Egyesült Államok 25. elnöke mind ez idáig az egyetlen, aki merénylet áldozataként négy elhunyt potus közül nem kapott játékfilmet, de még csak egy részletet, epizódot sem.

Út a féktelenbe

Már a Lumière testvérek egyik első filmfelvételén, 1895-ben is egy érkező vonat látványa rémisztette halálra a párizsi közönséget.

Cica az istállóban

„Attól, hogy egy kóbor macska a Spanyol Lovasiskola istállójában szüli meg a kiscicáit, még nem lesznek lipicaiak” – imigyen szólt egy névtelen kommentelő a film rendezőjének honosítási ügyét olvasva.

A hegyek hangja

„Ez a zene nem arra való, hogy hallgassuk, hanem arra, hogy táncoljunk rá” – magyarázza a film – eredeti címén, a Sirāt – egyik szereplője a sivatagi rave-partyban eltűnt lánya után kutató Luisnak (Sergi López) a film magját alkotó technozene értelmét. Az apa fiával, Estebannal (Bruno Núñez Arjona) és kutyájukkal, Pipával érkezik a marokkói sivatag közepén rendezett illegális rave-fesztiválra, hogy elszántan, de teljesen felkészületlenül előkerítse Mart.

A jóság hímpora

Krasznahorkai László első poszt-Nobel-regénye játékos, bonyolult, színpompás mű. Főszereplője egy múzeumi lepketudós, entomológus (azaz a rovartan szakértője), akit váratlanul egy bonyolult elméleti problémával keres meg a munkájában elakadt író, bizonyos Krasznahorkai László, aki kísértetiesen emlékeztet a nyilvános fellépésekből és megnyilatkozásokból ismert Krasznahorkai Lászlóra.