A következő egy-két hét kritikus lesz a balatoni benzinkutakon

  • narancs.hu
  • 2022. augusztus 3.

Lokál

A Mol történetének eddigi legnagyobb karbantartása kezdődik, ami két hónapon át tart, több ezren dolgoznak rajta.

A következő egy-két hét kritikus lesz a benzinkutakon, a Balatonnál nagyon nehéz lesz tankolni, mondta az RTL Klub Reggeli műsorában Bujdos Eszter, a holtankoljak.hu ügyvezetője.

Ahogy arról mi is beszámoltunk, a kormány a Mol javaslatára arról döntött, hogy a 480 forintos garantált árat csak a magántulajdonú gépjárművekre, a taxikra és a mezőgazdasági gépekre tartják fent.

A szakértő szerint mindenképpen kellett valami megoldás, de a szakmán belül úgy gondolják, a legjobb az lenne, ha teljesen kivezetnék az üzemanyag hatósági árát. 

Bujdos hozzátette, hogy augusztusban a Mol történetének eddigi legnagyobb karbantartása kezdődik, ami két hónapon át tart, több ezren dolgoznak rajta. Az így kieső mennyiséget úgy próbálják pótolni, hogy ebben az időszakban a magyar stratégiai készletből látják el a kutakat. Ám ebből a készletből megint csak a nagyok fognak kapni, a kisebb benzinkutak nem. 

A szakértő szerint ezért nagyon sok kútnak ismét saját zsebből vagy hitelből kell fedeznie a bér- és rezsiköltségeket.

A következő egy-két hét kritikus lesz. Ezekben a napokban a Balatonnál nagyon nehéz lesz tankolni, a turisták miatt nagy az üzemanyaghiány, sokan Veszprémbe járnak be tankolni 

- tette hozzá.

Maradjanak velünk!


Mi a Magyar Narancsnál nem mondunk le az igazságról, nem mondunk le a tájékozódásról és a tájékoztatás jogáról. Nem mondunk le a szórakoztatásról és a szórakozásról sem. A szeretet helyét nem engedjük át a gyűlöletnek – a Narancs ezután is a jó emberek lapja lesz. Mi pedig még többet fogunk dolgozni azért, hogy ne vesszen el végleg a magyar igazság. S közben még szórakozzunk is egy kicsit.

Ön se mondjon le ezekről! Ne mondjon le a Magyar Narancsról!

Vásárolja, olvassa, terjessze, támogassa a lapot!

Figyelmébe ajánljuk

Csődközeli helyzetben billeg a BKV

28 milliárd forint hiányzik a BKV idei költségvetéséből a túléléshez. A közlekedési társaság adósságátütemezést kér, a jövő évi működéshez pedig a BKK-val 30 milliárdos hitelkeretre pályázna. Ráadásul mivel az igazgatósági és a felügyelő bizottsági tagok megbízatása lejárt, több hete törvénytelenül működik, ahogy a többi fővárosi cég is.