Szent István elvtárs, ez a hajó elment

  • narancs.hu
  • 2015. augusztus 20.

Lokál

Ha hidegen hagyja a mostani augusztus 20-a, a cukormentes országtorta ünnepe, nézegessen velünk régieket! A Fortepan képeiből válogattunk.
1939 - Valahol Budapesten a Szent Jobbal

1939 – Valahol Budapesten a Szent Jobbal

Fotó: fortepan.hu



1953 - A Népstadiont avatták e szép napon

1953 – A Népstadiont avatták e szép napon

Fotó: fortepan.hu

 


1955 - Repülőnap Budaörsön

1955 – Repülőnap Budaörsön

Fotó: fortepan.hu


1959 - Na, ez már a vízi- és légiparádé

1959 – Na, ez már a vízi és légi parádé

Fotó: fortepan.hu

1965 - Itt már tömegnyomor is van

1965 – Itt már tömegnyomor is van

Fotó: fortepan.hu

1976 - Kishajó az álmok tengerén, pontosabban, folyamán

1976 – Kis hajó az álmok tengerén, pontosabban az álmok folyamán

Fotó: fortepan.hu

1978 - Hogy a tüzijáték is meglegyen

1978 – Hogy a tűzijáték is meglegyen

Fotó: fortepan.hu

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.