Anne Heche állapota annyira kritikus, hogy nem fogja túlélni a balesetet

  • narancs.hu
  • 2022. augusztus 12.

Mikrofilm

Addig tartják életben, amíg eldől, mi lesz ép szerveivel.

Anne Heche amerikai színésznő múlt heti autóbalesetében olyan súlyos agysérülést szenvedett, hogy csak addig tartják életben, amíg eldől, mi lesz ép szerveivel. Vérében drogot mutattak ki.

Ahogy arról mi is beszámoltunk, múlt pénteken súlyos autóbalesetet szenvedett Anne Heche amerikai színésznő Los Angelesben.

Az 53 éves Heche autójával először egy garázsba rohant bele. Mielőtt a lakók a segítségére siethettek volna, a nő hátramenetbe kapcsolt, és elhajtott. Valamivel később a színésznő egy ház falának ütközött nagy sebességgel Mar Vista negyedben, tüzet és jelentős károkat okozva - írta a TMZ.com.

A helyszínre hatvan tűzoltó érkezett, akiknek több mint egy óráig tartott eloltani a lángokat.

Az 53 éves hollywoodi sztár azóta kómában van, állapota annyira kritikus, hogy nem fogja túlélni a balesetet. Agysérülése mellett súlyosan megégett és a tüdeje is jelentősen károsodott. Csak azért tartják gépekkel életben, hogy - kívánságának megfelelően halála esetén - ép szerveivel másokon segítsenek - közölte családja és szóvivője.

Korábban a Los Angeles-i rendőrség arról adott tájékoztatást, hogy nyomozást indítottak, mert a színésznő vérében drogot mutattak ki. A részletes toxikológiai jelentés várhatóan egy hét múlva készül el.

Anne Heche számos filmben szerepelt az 1990-es években, köztük a Hat nap, hét éjszaka vagy a Fedőneve: Donnie Brasco című alkotásban.

 

Maradjanak velünk!


Ez a Narancs-cikk most véget ért – de még oly sok mindent ajánlunk Önnek! Oknyomozást, riportot, interjúkat, elemzést, okosságot – bizonyosságot arról, hogy nem, a valóság nem veszett el, még ha komplett hivatalok és testületek meg súlyos tízmilliárdok dolgoznak is az eltüntetésén.

Tesszük a dolgunkat. Újságot írunk, hogy kiderítsük a tényeket. Legyen ebben a társunk, segítse a munkánkat, hogy mi is segíthessünk Önnek. Fizessen elő a Narancs digitális változatára!

Jó emberek írják jó embereknek!

Figyelmébe ajánljuk

Szemrevaló: Páva – Valódi vagyok?

  • SzSz

A társadalmi szerepek és identitások a pszichológia egyik legjobban kutatott területe. Mead szerint nincs is objektív valóság, azt az egyének maguk konstruálják; Goffman úgy véli, az egész világ egy színpad, ahol mind különböző szerepeket játsszunk; míg Stryker elmélete azt magyarázza, hogy minden ember ezernyi identitással rendelkezik, s azok hierarchiába rendeződnek.

Szemrevaló: A fény

  • - bzs -

Tom Tykwer csaknem háromórás eposza mintha egy másik korból időutazott volna napjainkba (Tykwer maga is a Babylon Berlint, a múlt század húszas éveit hagyta hátra).

Szemrevaló: Gépek tánca

Markológépekkel táncolni, az ám a valami! Amikor a kotrókanál kecsesen emelkedik a magasba, akkor olyan, mint egy daru – mármint a madár (lehet, hogy magyarul nem véletlenül hívják így az emelőszerkezetet?) –, „nyakát” nyújtogatja, „fejét” forgatja.

Le nem zárt akták

A művészi identitás és a láthatóság kérdéseit helyezi középpontba Pataki Luca első önálló kiállítása. Keszegh Ágnes kurátor koncepciója szerint a tárlat krimiként épül fel: a látogatónak fragmentumokból, nyomokból kell rekonstruálnia a történetet. Az anyag kísérlet a művészszerep radikális újragondolására, és az igazi kérdése az, hogy az alkotói késztetés ledarálható-e.

Ingyen Carlsberg

  • - turcsányi -

Valamikor a múlt század kilencvenes éveinek elején Bille August nemzetközi hírű svéd filmrendező rájött, hogy mégsem lenne jó, ha ő lenne a filmművészet második Ingmar Bergmanja, még akkor sem, ha az ügyért addig számos követ megmozgatott (Hódító Pelle Max von Sydow-val, 1987; Legjobb szándékok, egyenesen Bergman forgatókönyvéből, 1992).

Utánunk a robotok?

A Székesfehérváron tavasszal bemutatott színpadi átiratot Szikora János, a Vörösmarty Színház tizenhárom év után elköszönő igazgatója rendezte. A színház vezetésére kiírt, majd megismételt pályázat után ősztől már Dolhai Attila irányításával működő teátrum irányvonala minden bizonnyal változni fog, a társulat egy része is kicserélődött, így A Nibelung-lakópark egy korszak összegzésének, Szikora János búcsúelőadásának is tekinthető.

Túlélni a békét

Az előadás ismét azt bizonyította, hogy egy ideje a Miskolci Nemzeti Színházé a magyar nyelvű színjátszás egyik legerősebb társulata. Pedig a darab – annak ellenére, hogy színházi felkérésre született – egyáltalán nem kínálja magát könnyen a színrevitelre.