Jó vígjátékot rendezni kivételes tudomány: ízlés és merészség, ritmus- és arányérzék, poentírozási képesség kell hozzá – és főleg emberismeret, esendőségeink érzékeny megközelítése és éles fénybe állítása. A komédiabonyolítás fogásait sikeres tévésorozatokon kigyakoroló Nagypál Orsi kétségtelenül rendelkezik mindezen adottságokkal. Ellaposodott házaséletüket swingerklubbal és alkalmi kalandokkal feldobni akaró kora harmincasainak érzelmi hánykolódását nézve nem valamilyen vicces extra tulajdonságon, helyzeten, fordulaton nevetünk (mint megannyi, a humor természetét félreértő komédiapótlékban), hanem magán az emberi természeten. Amely száz és száz módon csap be bennünket, azt sugallva, hogy az életünk más is lehetne, mint amilyenné tudatos vagy tudattalan döntéseinkkel tesszük. A filmbéli pár mi másért is bocsátkozna inkább feszengéssel, mint örömökkel járó kalandokba, ha nem azért, hogy megtapasztalja: a szexualitásnál jóval mélyebb szinten kell megalapozni egy tartós kapcsolatot. E kézenfekvő tanulsághoz életszagú, nem (csak) önmagukban, hanem az összefüggéseket tekintve is vicces fordulatok után jutunk el. A Kovács Lehel – Radnay Csilla páros apró gesztusokból építi fel szerepét: nem ők a harsányak, hanem az általuk kiváltott reakció. A mellékszereplők is odateszik magukat: nemcsak a komikaként is brillírozó Jordán Adél, a Kazal László-i jelenlétű Ötvös András, de a két mondattal is teljes jellemrajzot produkáló Tamási Zoltán, illetve a tekintetet néma háttéralakként is magára vonzó Mucsi Zoltán sem tud hibázni.
Forgalmazza a Megafilm