Olvasói levél

Címlap

Magyar Narancs, 2012. január 19.

  • 2012. február 26.

Olvasói levelek

Tisztelt Dr. Magyar Narancs! Felszólítom, hogy a jövőben mellőzze a címlapon szereplő, a doktori fokozat birtoklására utaló megjelölést. Hosszú évek óta olvasom ugyanis az Ön neve alatt hétről hétre megjelenő írásokat, és egyre erősödött bennem az a felismerés, hogy azok valójában - gyakran majdnem teljesen szó szerint, más esetekben pedig csupán csekély mértékben eltérő megfogalmazással - az én gondolataimat tartalmazzák.

Ma már bizonyos vagyok abban, hogy ezzel Ön plágiumot követett el, így a doktori cím használatára méltatlan. Megjegyzem, az is előfordult, hogy egy-egy mélyebb, új elméleti következtetéseket magában foglaló okfejtés az Ön neve alatt jelent meg ugyan először, és én jutottam később azonos vagy hasonló álláspontra, ez azonban nem más, mint a plágium egyik minősített esete, nevezetesen a visszaható hatályú plágium. Emlékeztetni szeretném arra, hogy köztünk az elmúlt években semmiféle szakmai együttműködés nem alakult ki, gondolataimat - egy-két kivételes esetet leszámítva - sem Önnel, sem másokkal nem osztottam meg, így erre nem hivatkozhat. Kérem, hogy jogsértő magatartásával felhagyni és a jogszerű állapotot haladéktalanul helyreállítani szíveskedjen.

Tisztelettel,

Dr. jur. Valki László

Figyelmébe ajánljuk

Konzultáció kamu adóról, nem kamu adóból

Kibújt a szög a zsákból: a miniszterelnök bevallotta, amit eddig is tudtunk, miszerint a nemzeti konzultáció a Fidesz érdekeit szolgálja, mozgósítani lehet vele. A legújabbat egy senki által nem hitelesített, állítólagos Tisza-adóemelésről szóló sajtpapírra hivatkozva indítják el. 

Klasszissal jobban

  • - minek -

Az utóbbi évtizedek egyik legnagyszerűbb poptörténeti fejleménye volt a Saint Etienne 1990-es létrejötte, no meg három és fél évtizedes, nagyjából töretlen, egyenletesen magas színvonalú pályafutása – mindez azonban most lezárulni tűnik.

Közös térben, külön utakon

A gesztusfestészetet helyezi fókuszba a hajdani Corvin Áruház épületében működő Apollo Gallery legújabb kiállítása, amely három figyelemre méltó kortárs absztrakt művész világát hozza össze.