Olvasói levél

Címlap

Magyar Narancs, 2012. január 19.

  • 2012. február 26.

Olvasói levelek

Tisztelt Dr. Magyar Narancs! Felszólítom, hogy a jövőben mellőzze a címlapon szereplő, a doktori fokozat birtoklására utaló megjelölést. Hosszú évek óta olvasom ugyanis az Ön neve alatt hétről hétre megjelenő írásokat, és egyre erősödött bennem az a felismerés, hogy azok valójában - gyakran majdnem teljesen szó szerint, más esetekben pedig csupán csekély mértékben eltérő megfogalmazással - az én gondolataimat tartalmazzák.

Ma már bizonyos vagyok abban, hogy ezzel Ön plágiumot követett el, így a doktori cím használatára méltatlan. Megjegyzem, az is előfordult, hogy egy-egy mélyebb, új elméleti következtetéseket magában foglaló okfejtés az Ön neve alatt jelent meg ugyan először, és én jutottam később azonos vagy hasonló álláspontra, ez azonban nem más, mint a plágium egyik minősített esete, nevezetesen a visszaható hatályú plágium. Emlékeztetni szeretném arra, hogy köztünk az elmúlt években semmiféle szakmai együttműködés nem alakult ki, gondolataimat - egy-két kivételes esetet leszámítva - sem Önnel, sem másokkal nem osztottam meg, így erre nem hivatkozhat. Kérem, hogy jogsértő magatartásával felhagyni és a jogszerű állapotot haladéktalanul helyreállítani szíveskedjen.

Tisztelettel,

Dr. jur. Valki László

Figyelmébe ajánljuk

Mik befolyásolják egy magánfogászati kezelés árait?

  • Fizetett tartalom

Az utóbbi években a magánfogászati ellátás árai is folyamatos emelkedést mutattak. Az állami egészségügyi rendszer leterheltsége és a hosszú várólisták miatt mégis egyre többen fordulnak magánszolgáltatókhoz. Nézzük meg, milyen tényezők befolyásolják a magán fogászatok költségeit!

Mik lehetnek egy online vállalkozás sikerének titkai?

  • Fizetett tartalom

Az online vállalkozások virágzása nem véletlen. Az internet adta lehetőségek nemcsak megkönnyítik az üzletindítást, hanem nagy növekedési potenciált is kínálnak. De mi kell ahhoz, hogy egy online vállalkozás valóban sikeres legyen? Nem elegendő pusztán egy jó ötlet vagy termék, hiszen a verseny nagy, a piac dinamikusan változik, és az ügyfelek elvárásai is egyre magasabbak. Az alábbiakban összegyűjtöttük, mik lehetnek a legfontosabb sikertényezők.