Budapest Bár az Állatkertben

  • 2016. augusztus 16.

Snoblesse

Húszezer éjszakás kaland a Fővárosi Állat- és Növénykertben.

Szelíden átkelek az Andokon a hátizsákban egy törött szaxofon
Nem kell kenyér se víz se nagykabát, míg keresem Magát élek a levegőn!
Micsoda nő akad itt rengeteg, olyan mint Ő viszont egyetlenegy
Hiába sír ötezer bomba-bőr mindegyik romba dől, mert nem érdekel!

Egy húszezer éjszakás kaland na körül-belül az lenne magával elég
Nem vagyok egy túlzottan romantikus alkat, de magától az ördög is jó útra tér
Úgy húszezer egyéjszakás kaland na körül-belül az lenne magával elég
Talán van némi túlzás ebben a számban, de csak azért hogy megértse a lénye
Megértse a lényegét!

false

A Budapest Bár színes sokaságából Szűcs Krisztián vállalta magára a fenti sorokat (meg ezt is: Szelíden átkelek a tű fokán a farzsebemben viszem a zongorám), de a mai estén bártársai közül még számosan jelen lesznek. Fellépők: Farkas Róbert, Kisvári Ferenc, Farkas Mihály, Farkas Richárd, Ökrös Károly, Behumi Dóri, Rutkai Bori, Szűcs Krisztián, Mező Misi és Lovasi András.

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.