Muse

  • 2016. augusztus 5.

Snoblesse

Jöjjön a bombasztika!

Tavaly jelent meg Drones című lemezük, melyről ezt találtuk írni:

„Van valami bája annak, amikor egy Muse típusú zenekar azzal jön, hogy az új lemezén visszavesz a bombasztikából, és visszatér a korai albumok klasszikus rockzenekari hangzásához.

false

Mert hát lássuk be, a Muse mindig is bombasztikus zenét játszott, csak régen legfeljebb még nem élt dubsteppel, progrockosan hosszú tételekkel és queenes stadionvokálokkal. Legalább olyan értelmetlen elvárás, hogy az epikusságból visszavegyen, mint abban reménykedni, hogy Shane McGowan nem iszik több alkoholt, így aztán a Dronest hallgatva nem is nagyon lepődhet meg a hallgató.

Már csak azért sem, mert a zenekar folytatja a 2009-es The Resistance albumon megkezdett összeesküvés-elmélet mániát, és komoly koncepciót zúdít ránk.”

A koncepciót itt bontotta ki kritikusunk. S hogy mi látszik élőben a komoly koncepcióból, kiderül a Sziget nagyszínpadán.

Figyelmébe ajánljuk

Mesterségvizsga

Egyesek szerint az olyan magasröptű dolgokhoz, mint az alkotás – legyen az dalszerzés, írás, vagy jelen esetben: színészet –, kell valami velünk született, romantikus adottság, amelyet jobb híján tehetségnek nevezünk.

Elmondom hát mindenkinek

  • - ts -

Podhradská Lea filmje magánközlemény. Valamikor régen elveszett a testvére. Huszonhét évvel az eltűnése után Podhradská Lea fogta a kameráját és felkerekedett, hogy majd ő megkeresi.

Nem oda, Verona!

  • - turcsányi -

Valahol a 19. század közepén, közelebbről 1854-ben járunk – évtizedekre tehát az államalapítástól –, Washington területén.

Nagyon fáj

  • Molnár T. Eszter

Amióta először eltáncolta egy kőkori vadász, ahogy a társát agyontaposta a sebzett mamut, a fájdalom a táncművészet egyik legfontosabb toposza.