Nemzeti Vágta lesz, közönség nem lesz

  • MTI/narancs.hu
  • 2020. október 9.

Sport

De a szokásos pálya marad a Hősök terén.

Idén a Nemzeti Vágta is rendhagyó lesz, a versenyt a járványhelyzet miatt a szervezők közönség nélkül rendezik meg az október 10-11-i hétvégén a Hősök terén. Az eseményről ugyanakkor nem maradnak le a lovassportok iránt érdeklődők, a Duna televízió élő közvetítésben számol be a futamokról.

A koronavírus-járvány miatt idén nem lesznek lelátók, kizárólag a Hősök terén lesz az esemény, a szokásos pálya vonalvezetése mellett - mondta el Ladányi Kovács Zoltán, a Lovasshow kft. ügyvezető igazgatója az M1 pénteki műsorában.

Hozzátette: idén 72 lovas fogja összemérni az erejét a Hősök terén. Az eseményen lovas magasugrató országos rekordkísérlet is lesz. Ezenkívül lesz kocsitoló verseny is és fogatvágta, amelyen különleges régi szkíta harci szekeret mintázó kocsik indulnak.

Figyelmébe ajánljuk

Helyreigazítás

  • narancs.hu

Helyreigazítás az Egy elképesztő történet: gondnokság alá akarta vetetni egykori barátját, majd bíróságra ment, de a pert is elbukta című cikk miatt.

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.