Az NGM által támogatott nívódíjat kapott Andy Vajna csatornájának Habony-barát hírigazgatója

  • narancs.hu
  • 2017. szeptember 5.

Villámnarancs

A kör be is zárult.

Van egy díj, úgy hívják: a Sajtókövete Nívódíj. Ezt a Magyar Termék Nagydíj kiírói tanácsa szokta odaítélni egy arra érdemes médiumnak. A Magyar Termék Nagydíjat támogatja a Nemzetgazdasági Minisztérium, továbbá a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala és a Közbeszerzési Hatóság is. Ezt a díjat „olyan nyomtatott vagy elektronikus médiumoknak ítélik oda, amelyek megítélésük szerint a kiírás évében sokat tettek a kiemelkedő magyar minőség kommunikációjáért”.

Van egy tévécsatorna, úgy hívják: Tv2. Ennek a tévécsatornának van egy tulajdonosa, őt meg úgy hívják: Andy Vajna. Andy nagyon szereti a közpénzt, de inkább költeni, mint gyarapítani. Őt már nem kell bemutatni.

Ennek a tévécsatornának meg van egy hírigazgatója, az ő neve Kökény-Szalai Vivien, nagyon már őt sem kell bemutatni, de azért nézzék csak:

Az üdvöske – Szalai Vivien, a Tv2 új hírigazgatója

Kökény-Szalai Vivien a kajakozástól a regényíráson át a televíziózásig sok mindenhez ért. Döntéseit nem befolyásolja az empátia, és a tényeken is könnyedén átlép.

És hogy miért mondjuk mindezt? Mert ma a Parlamentben ennek a közpénznyelő televíziónak a csapatát díjazták a Sajtókövete Nívódíjjal, hiszen valóban igen sokat tettek a „kiemelkedő magyar minőség kommunikációjáért”. Például ezzel a riporttal.

Bűz és mocsok az aluljárókban / Tények.hu videó

Valósággal undorodnak a gyalogosok, amikor valamelyik VIII. kerületi aluljáróba kell lemenniük, vagy amíg kijutnak a metróból a felszínre. Az aluljárókat ugyanis szinte ellepték a hajléktalanok, akik között sok az agresszív részeg. A reggeli csúcsforgalomban pedig orrfacsaró bűzben, a saját mocskukban fekvő embereken kell átlépdelniük a munkába vagy iskolába igyekvőknek.

 

Figyelmébe ajánljuk

A saját határain túl

Justin Vernon egyszemélyes vállalkozásaként indult a Bon Iver, miután a zenész 2006-ban három hónapot töltött teljesen egyedül egy faházban, a világtól elzárva, egy nyugat-wisconsini faluban.

Az űr az úr

Az 1969-ben indult Hawkwind mindig a mainstream csatornák radarja alatt maradt, pedig hatása évtizedek óta megkérdőjelezhetetlen.

Pincebogarak lázadása

  • - turcsányi -

Jussi Adler-Olsen immár tíz kötetnél járó Q-ügyosztályi ciklusa a skandináv krimik népmesei vonulatába tartozik. Nem a skandináv krimik feltétlen sajátja az ilyesmi, minden szak­ágnak, műfajnak és alműfajnak van népmesei tagozata, amelyben az alsó kutyák egy csoportozata tengernyi szívás után a végére csak odasóz egy nagyot a hatalomnak, az efeletti boldogságtól remélvén boldogtalansága jobbra fordulását – hiába.

Luxusszivacsok

A Molnár Ani Galéria 2024-ben megnyitott új kiállítótere elsősorban hazai, fiatal, női alkotókra fókuszál, Benczúr viszont már a kilencvenes évek közepétől jelen van a művészeti szcénában, sőt már 1997-ben szerepelt a 2. Manifestán, illetve 1999-ben (más művészekkel) együtt a Velencei Biennálé magyar pavilonjában.

Égen, földön, vízen

Mesék a mesében: mitikus hősök, mágikus világ, megszemélyesített természet, a szó szoros értelmében varázslatos nyelv. A világ végén, tajtékos vizeken és ég alatt, regei időben mozognak a hősök, egy falu lakói.

Visszaszámlálás

A Ne csak nézd! című pályázatot a Free­szfe, az Örkény Színház, a Trafó és a Jurányi közösen hirdették meg abból a célból, hogy független alkotóknak adjanak lehetőséget új előadások létrehozására, a Freeszfére járó hallgatóknak pedig a megmutatkozásra. Tematikus megkötés nem volt, csak annyiban, hogy a társulatoknak társadalmilag fontos témákat kellett feldolgozniuk. A nyertesek közül a KV Társulat pályamunkáját az Örkény Színház fogadta be.

Mészáros Lőrinc egy történet

A Mészáros Lőrinc című történetnek az lenne a funkciója, hogy bizonyítsa, létezik frissen, ön­erejéből felemelkedett nemzeti tőkésosztály vagy legalább réteg, de ha még az sem, pár markáns nemzeti nagytőkés. Valamint bizonyítani, hogy Orbán Viktor nem foglalkozik pénzügyekkel.

„Mint a pókháló”

Diplomáját – az SZFE szétverése miatt – az Emergency Exit program keretein belül Ludwigsburgban kapta meg. Legutóbbi rendezése, a Katona József Színházban nemrég bemutatott 2031 a kultúra helyzetével és a hatalmi visszaélések természetével foglalkozik. Ehhez kapcsolódva toxikus maszkulinitásról, a #metoo hatásairól és az empátiadeficites helyzetekről beszélgettünk vele.