Bayer Zsolt gazembernek nevezi Szél Bernadettet

  • narancs.hu
  • 2017. május 8.

Villámnarancs

Sírjunk vagy nevessünk?

Bayer Zsoltnak megint közléskényszere támadt, látszólag a hétfői parlamenti ülésen történt incidenst énekelte meg a publicista, miszerint veréssel fenyegette meg Szilágyi György jobbikos képviselő Dömötör Csaba államtitkárt.

De ahogy maga is írja:

„Na most igazából nem az a lényeg, hogy mit kiabál ez a szerencsétlen, jobbikos szardarab. Hanem az, hogy lihegve elszalad-e feljelentést tenni a Szél Bernadett nevű elempés gazember?”

Bayer úgy tesz, mintha nem tudná, mi a különbség fenyegetés és uszítás között. Arról már nem is beszélve, hogy a felelőtlen blogolásnak, bizony, következményei lehetnek. Mindezt csak azért, hogy legazemberezhesse Szél Bernadettet, ami persze ebben a kontextusban lényegében bóknak tekinthető.

Figyelmébe ajánljuk

A kutya mellett

A filmművészetben a Baran című, egyszerre realista és költői remekmű (Madzsid Madzsidi) jóvoltából csodálkozhatott rá a világ először az iráni afgán menekültek sorsára.

Iszony

Kegyetlen, utálatos film Veronika Franz és Severin Fiala legújabb munkája (ők a felelősek a 2014-es, hasonlóan bársonyos Jó éjt, anyu! című horrorért).

Elvis gyémánt félkrajcárja

  • - turcsányi -

Van a Hülye Járások Minisztériumának egy vígjátéki alosztálya, ott írták elő, hogy ha valaki el akarja kerülni a helyzetkomikumok – művészileg nyilván szerfelett alantas – eszköztárának használatát, hősét úgy kell járatnia (lehetőleg a medence partján), hogy a mozgása végig magán hordozza a szerepét.

Saját magány

A Comédie-Française évszázadok óta egyre bővülő, immár többezresre duzzadt repertoárjából most a klasszicista szerző modern köntösbe bújt, Guy Cassiers rendezésében újragondolt változatát hozták el Budapestre – pár hónappal a premier után.

Az én bilincsei

A Losoncról származó Koós Gábor (1986) a Képzőművészeti Egyetem grafikaszakán végzett, és még tanulmányai idején monumentális, több mint két méter magas munkáival lett ismert.

Kihaltunk volna

Ez az átfogó nőtörténeti mű nem Hatsepszut, az egyiptomi fáraónő, vagy Endehuanna, a sumér költőnő, és még csak nem is a vadászó férfi, gyűjtögető nő meséjével kezdődik, hanem egy mára kihalt, hüvelykujjnyi, rovarevő, tojásrakó, pocokszerű lénytől indulunk el, amely még a dinoszauruszok lába mellett osonva vadászott.