Tegnap fantasztikus bejelentést tett a 2Rule-t forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója, Kővári Ágnes; elmondta, arra készülnek, hogy „lekörözhessék a nagy márkák technológiáit”, méghozzá úgy, hogy termékeik gyártását „fejkamerával közvetítik, és minden legyártott termékről online információkat adnak a megrendelőnek”. „Ilyet egyetlen külföldi varrodában sem láttam” – mondja Kővári, és úgy tűnik, erre különösen büszke.
|
Lehet is, hiszen amit előadott, tényleg világraszóló és előremutató, hiszen ilyen szolgáltatásról a futballmezek előállításánál jóval bonyolultabb termékek esetében sem nagyon tudunk. Legfeljebb attól jöhetünk zavarba, hogy nem egészen világos, hogy ez az egész fejkamerásdi milyen célt szolgál, és miért is körözi le „a nagy márkák technológiáit”. Egyáltalán: hogyan fest ez gyakorlatban? (Nem a fejkamera a varrónőn, hanem a szolgáltatás célba juttatása.) Az elmondottak alapján ugyanis arra kell gondolnunk, hogy a t. vevő a vásárolt áru mellé egy olyan felvételt kap, amin az látható, hogyan ügyködött a dolgozó a varrógép mellett.
És mi van akkor, ha nem tetszik neki valami, vagy ha hibát észlel? Visszaviszi a boltba? Vagy?
Máshol az ilyet minőség-ellenőrzésnek hívják, és a gyártó végzi el, de hát az egy régi, 20. századi eljárás.