Hadházy Ákos úgy kiosztotta a köztévé riporterét, hogy meglehet, utoljára járt az MTV-ben

  • narancs.hu
  • 2018. április 22.

Villámnarancs

Öröm nézni, amikor a köztévé műsorában végre történik valami.

Nagy az élet manapság a köztévében, hisz' megint egy ellenzéki politikus volt a vendég az M1-en. Hadházy Ákos, az LMP volt társelnöke először és – saját elmondása szerint – meglehet, utoljára járt a csatornánál. De ha már ott volt, nem tétovázott rendesen kiosztani a riportert, aki az ellenzék feszültségeiről próbálta kérdezni.

Bár szegény riporter erősen igyekezett helytállni, Hadházy esélyt sem adott a kormánypropagandának.

2018-04-22 08-24-24 - Streamable

 

Hadházy Ákos

Ma voltam először és azt hiszem, utoljára a királyi tévé reggeli show-jában. Megkérdeztem a műsorvezetőt, hogy emlékszik-e arra, mit mondtam itt akkor, amikor lelepleztem Farkas Flóriánt a roma...

Figyelmébe ajánljuk

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.

Viszonyítási pontok

Ez a színház ebben a formában a jövő évadtól nem létezik. Vidovszky György utolsó rendezése még betekintést enged színházigazgatói pályázatának azon fejezetébe, amelyben arról ír, hogyan és milyen módszerrel képzelte el ő és az alkotógárdája azt, hogy egy ifjúsági színház közösségi fórumként (is) működhet.

Kliséből játék

A produkció alkotói minimum két olyan elemmel is élnek, amelyek bármelyikére nagy valószínűséggel mondaná egy tapasztalt rendező, hogy „csak azt ne”. Az egyik ilyen a „színház a színházban”, ami könnyen a belterjesség érzetét kelti (ráadásul, túl sokszor láttuk már ezt a veszélyesen kézenfekvő megoldást), a másik pedig az úgynevezett „meztelenül rohangálás”, amit gyakran társítunk az amatőr előadásokhoz.