Közel 100 milliót költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre

  • narancs.hu
  • 2019. november 28.

Villámnarancs

Ez több mint amit a teljes ellenzék költött. Tarlós a fasorban sincs.

A pártok közül a Fidesz költötte március óta a legtöbbet Facebook-hirdetésre - írja az  az RTL Híradó információi alapján a 24.hu.

false

Mint írják, a Fidesz csaknem százmillió forintot tapsolt el FB-hirdetésre március óta, mögöttük jelentősen lemaradva a második helyezett Karácsony Gergely a Fideszhez képest szerénynek mondható közel 30 milliós FB-költésével. Hogy, hogy nem, Tarlós István egy árva hirdetést sem vásárolt a legnagyobb közösségi oldalon.

Figyelmébe ajánljuk

Múzeum Hatvanpusztán

Egy-két ezer ember tüntetett Hatvanpusztán szombat délután. A rendszert biztosan nem döntik meg ezzel, de legalább szívtak egy kis friss levegőt. De mennyi legyen a belépő a jövőre megnyitó Korrupció Múzeumba?

Az Amerika–EU-vámalku tovább nyomhatja a magyar gazdaságot

Noha sikerült megfelezni az EU-t fenyegető amerikai vám mértékét, a 15 százalékos általános teher meglehetősen súlyos csapást mérhet az európai gazdaságokra, így a magyarra is. A magyar kormány szerint Orbán Viktor persze jobb megállapodást kötött volna, de a megegyezés az orosz gázimportra is hatással lehet. 

Megjött Barba papa

A Kőszegi Várszínház méretes színpada, több száz fős nézőtere és a Rózsavölgyi Szalon intim kávéház-színháza között igen nagy a különbség. Mégis működni látszik az a modell, hogy a kőszegi nagyszínpadon nyáron bemutatott darabokat ősztől a pesti szalonban játsszák. 

Gyógyító morajlás

Noha a szerző hosszú évek óta publikál, a kötet harminckét, három ciklusba rendezett verse közül mindössze három – a Vénasszonyok nyara után, a Hidegűző és A madár mindig én voltam – jelent meg korábban. Maguk a szövegek egységes világot alkotnak.