Közel 100 milliót költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre

  • narancs.hu
  • 2019. november 28.

Villámnarancs

Ez több mint amit a teljes ellenzék költött. Tarlós a fasorban sincs.

A pártok közül a Fidesz költötte március óta a legtöbbet Facebook-hirdetésre - írja az  az RTL Híradó információi alapján a 24.hu.

false

Mint írják, a Fidesz csaknem százmillió forintot tapsolt el FB-hirdetésre március óta, mögöttük jelentősen lemaradva a második helyezett Karácsony Gergely a Fideszhez képest szerénynek mondható közel 30 milliós FB-költésével. Hogy, hogy nem, Tarlós István egy árva hirdetést sem vásárolt a legnagyobb közösségi oldalon.

Figyelmébe ajánljuk

Minden nap egy forradalom

A történelem nem ismétli magát, hanem rímel. Paul Thomas Anderson egy szinte anakronisztikusan posztmodern filmet rendezett; bár felismerjük őrült jelenünket, láz­álomszerűen mosódik össze a hatvanas évek baloldali radikalizmusa a nyolcvanas évek erjedt reaganizmusával és a kortárs trumpista fasisztoid giccsel.

Japán teaköltemény

A 19. század derekán, miután a Perry-expedíció négy, amerikai lobogókkal díszített „fekete hajója” megérkezett Japánba, a szigetország kénytelen volt feladni több évszázados elszigeteltségét, és ezzel együtt a kultúrája is nagyot változott.

Maximál minimál

A nyolcvannyolc éves Philip Glass életműve változatos: írt operákat, szimfóniákat, kísérleti darabokat, izgalmas kollaborációkban vett részt más műfajok képviselőivel, és népszerű filmzenéi (Kundun; Az órák; Egy botrány részletei) révén szélesebb körben is ismerik a nevét. Hipnotikus minimalista zenéje tömegeket ért el, ami ritkaság kortárs zeneszerzők esetében.