Közel 100 milliót költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre

  • narancs.hu
  • 2019. november 28.

Villámnarancs

Ez több mint amit a teljes ellenzék költött. Tarlós a fasorban sincs.

A pártok közül a Fidesz költötte március óta a legtöbbet Facebook-hirdetésre - írja az  az RTL Híradó információi alapján a 24.hu.

false

Mint írják, a Fidesz csaknem százmillió forintot tapsolt el FB-hirdetésre március óta, mögöttük jelentősen lemaradva a második helyezett Karácsony Gergely a Fideszhez képest szerénynek mondható közel 30 milliós FB-költésével. Hogy, hogy nem, Tarlós István egy árva hirdetést sem vásárolt a legnagyobb közösségi oldalon.

Figyelmébe ajánljuk

Magyar rulett

Szociológusok és politológusok rendszeresen elmondják, hogy a magyarok és különösen a Fidesz-szavazók számára az egyik legfontosabb érték a biztonság. Azt is mindig hozzáteszik, hogy Orbán Viktor különlegesen jól érti a „magyar néplelket”, így eredményesen tud játszani az egzisztenciális fenyegetettség és a biztonság utáni vágy érzékeny húrjain.

Állandósult ideiglenesség

Újabb két évig kell négyszáz embernek olyan házakban élnie, amelyeket évtizedekkel ezelőtt bontásra ítéltek. A VIII. kerületi önkormányzat helyett immár az állam felel azért, hogy a lakók 2027 közepére kiköltözhessenek. Van, aki dühös, van, aki elkeseredett, és van, aki már nem érhette meg a történet végét.

Nincs neked annyid!

Az átláthatósággal indokolja a kormány, valójában az eddiginél is kevesebb transzparenciát hoz majd az a törvénymódosítás, amelynek értelmében bármennyi pénzt felhasználva kampányolhatnak az egyéni jelöltek.