Közel 100 milliót költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre

  • narancs.hu
  • 2019. november 28.

Villámnarancs

Ez több mint amit a teljes ellenzék költött. Tarlós a fasorban sincs.

A pártok közül a Fidesz költötte március óta a legtöbbet Facebook-hirdetésre - írja az  az RTL Híradó információi alapján a 24.hu.

false

Mint írják, a Fidesz csaknem százmillió forintot tapsolt el FB-hirdetésre március óta, mögöttük jelentősen lemaradva a második helyezett Karácsony Gergely a Fideszhez képest szerénynek mondható közel 30 milliós FB-költésével. Hogy, hogy nem, Tarlós István egy árva hirdetést sem vásárolt a legnagyobb közösségi oldalon.

Figyelmébe ajánljuk

Fideszes nagymenőknek is feladhatja a leckét a választókerületek átvariálása

Egy miniszter, egy miniszterhelyettes, valamint a kormányszóvivő számára is új feladat lesz megnyernie a körzetét Pest megyében, amennyiben jelöltek lesznek 2026-ban is. Az pedig egyáltalán nem biztos, hogy az ellenzéket akkora csapás érheti, mint elsőre látszik. Megvizsgáltuk a fővárostól északra eső, a Fidesz által átrajzolni tervezett választókerületek helyzetét.