Közel 100 milliót költött a Fidesz Facebook-hirdetésekre

  • narancs.hu
  • 2019. november 28.

Villámnarancs

Ez több mint amit a teljes ellenzék költött. Tarlós a fasorban sincs.

A pártok közül a Fidesz költötte március óta a legtöbbet Facebook-hirdetésre - írja az  az RTL Híradó információi alapján a 24.hu.

false

Mint írják, a Fidesz csaknem százmillió forintot tapsolt el FB-hirdetésre március óta, mögöttük jelentősen lemaradva a második helyezett Karácsony Gergely a Fideszhez képest szerénynek mondható közel 30 milliós FB-költésével. Hogy, hogy nem, Tarlós István egy árva hirdetést sem vásárolt a legnagyobb közösségi oldalon.

Figyelmébe ajánljuk

„A Száraz november azoknak szól, akik isznak és inni is akarnak” – így készítették elő a Kék Pont kampányát

Az idén már kilencedik alkalommal elindított kampány hírét nem elsősorban a plakátok juttatják el az emberekhez, hanem sokkal inkább a Kék Pont önkéntesei, akik a Száraz november nagyköveteiként saját közösségeikben népszerűsítik a kezdeményezést, sőt, néhány fővárosi szórakozóhely pultjaira „száraz” itallapokat is visznek.

Állami támogatás, pályázatírás, filozófia – Kicsoda a halloweeni tökfaragást megtiltó zebegényi polgármester?

Ferenczy Ernő még alpolgármesterként tevékenyen részt vett abban, hogy az előző polgármester illetményét ideiglenesen felfüggesszék. Közben saját vállalkozása tetemes állami támogatásokban részesült. Zebegény fura urát úgy ismerik, mint aki alapvetően nem rosszindulatú, de ha elveszíti a türelmét, akkor stílust vált.