Megmagyarázta Révész Máriusz, miért nem sikerült egyetlen kilométernyi bicikliutat sem építeni a beígért balatoni vonalon. A közbeszerzések lassú lebonyolításával, a hosszú engedélyezési folyamatokkal, az érintett földterületek kisajátításának bonyolultságával, valamint a Balaton menti területeken a helyi önkormányzatokkal való egyeztetések nehézkességével és a környezetvédelmi hatástanulmány beszerzésének elhúzódásával indokolta a kormánybiztos Budapest és a Balaton között épülő bicikliút átadásának csúfos kudarcát.
Az aktív Magyarországért felelős kormánybiztos a Világgazdaságnak azt mondta, hogy a Balaton körüli, illetve a fővárost a tóval összekötő kerékpárút kivitelezési munkálatai augusztus 20-a után nagy ütemben kezdődnek meg, Budapest és Etyek között.
Révész elmondása szerint a források eddig is rendelkezésre álltak, a következő négy évben pedig 150 milliárd forint jut kerékpárút-fejlesztésekre. Mondjuk, nem lenne baj, ha nem csak a források állnának rendelkezésre, ki is építhetnék...