A 2011-es kiadású Skyinggal dobták a legnagyobbat. A három évvel későbbi Luminous is rendben volt, a 2017-ben kijött V már kevésbé, aztán következett egy igencsak hosszú szünet. 2021-ben két EP-vel jelentkeztek, majd kiszállt az együttes basszusgitárosa, Tom Furse, tavaly pedig követte őt Joe Spurgeon dobos. Utóbbi helyére érkezett Jordan Cook, előbbit pedig Amelia Kiddel pótolták, ami azzal járt, hogy felborult a sötét frizurák harmóniája a lineupban. Ha mindez nem elég, jelenleg Josh Hayward gitáros sem tagja a Horrorsnak (bár állítólag koncerteken még besegít), így a régi tagok közül már csak Badwan és Rhys Webb maradt.
A hét és fél év után érkező Night Life elektronikusabb lett az elődeihez képest – Webb szerint egy olyan lemezt készítettek, amely ugyan visszakanyarodik a Horrors korábbi világához, de mintha a jövőből szólna. Sajnos a hosszú kihagyás nem tett jót, az album erőtlenül indul, ráadásul a második trackként szereplő Silent Sisterben mintha a Nine Inch Nailst majmolná a zenekar. Szerencsére a színvonal emelkedik ezután a Silence That Remainsben, és az industrial/
glam hangzású Trial By Fire is korrekt. Túl sok javulás azért nincs, a többtételes Lotus Eater nem áll össze és nem tart semerre, a rockosabb More Than Life túl disszonáns, de azért a végén a posztpunkos/new wave-es LA Runaway-ben még egy kicsit összeszedik magukat. Talán legközelebb…
A cikk további része csak előfizetőink számára elérhető.
Soha nem volt nagyobb szükség önre! A sajtó az olvasókért szabad, és fennmaradásunk előfizetőink nélkül nem lehetséges. Legyen előfizetőnk, tegyen egy próbát velünk és támogassa a demokratikus és liberális Magyarország ügyét!