Három év után, és a vírus miatt némi késéssel jelentkezett ismét angol nyelvű zeneanyaggal a zenész-énekes-újságíró Bihari Balázs zenekara. Állandó szerzőtársa volt a nemrég elhunyt Najmányi László, aki két dalszöveget is írt az albumra – ezeket a számokat Bihari már az ő emlékének ajánlotta. A fél tucat dalt felváltva ihlették a nyolcvanas évek (poszt-) new wave zenekarai, a telivér rockhagyomány, illetve napjaink elektronikus zenéjének a „varacskosabb” vonulata. A nyitószámot Najmányi még 1988-ban New Yorkban írta, de Bihari alaposan átdolgozta, és döngölő elektropunkos körítésben adja elő Csányi Ritával (Anahit) közösen. Ehhez képest a Neon Nights egészen valószínűtlen Black Sabbath-feldolgozás, kicsit kilencvenes évek eleji indusztriál stílusban, míg a The Needle of the Scale mintaszerű nyolcvanas évek reminiszcencia, bevallottan erős Spandau Ballet/ABC hatásokkal. A Wasteland úgy kezdődik, mint egy 1996-os trip hop szám, a faragatlan trap dobok azonban gyorsan visszaröpítenek a jelenbe. A Deleted Pictures kicsit vészjósló witch house darab, a God Has Left and Satan’s Too Najmányi másik szerzeménye, amúgy remek Hi-NRG klubzene, szinte az Erasure/Communards-vonalról. Talán e felsorolás is tanúsítja, hogy Bihari meghökkentően sokrétű, s e számok elkészítése során maximálisan érvényesülő zenei vonzalmai mennyire változatossá tudják tenni a szabálytalan minialbumot.
Szerzői kiadás, 2020